Félelmetes paranormális eset: a játék baba emberi arccal öregedett

Hátborzongató látványt nyújt a baba.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek
Hátborzongató látványt nyújt a baba.

Ha azt a szót hallod, hogy játék baba, egy kedves arcú,  öltöztethető, fésülgethető játék jut eszedbe. Nos, annak ellenére, hogy a most szóban forgó baba is ilyen lehetett régen, mára valami egészen furcsa, megmagyarázhatatlan folyamatnak betudhatóan meglehetősen félelmetessé vált.

A nevét a nyilvánosság elől elhallgató család, amelyik a babát vásárolta, jó állapotban, gyanútlanul vette azt meg. A szülők kislányukat lepték meg vele egy karácsonyra, ám egy idő után, mint más megunt játékok is, ez a játék baba is egy dobozban, fent végezte a padláson. A baba csak 11 év múlva, a padlás alaposabb takarítása alkalmával került a kezükbe ismét. Sokkolta őket a látvány: a játék baba mintha mumifikálódott volna, szó szerint megöregedett. Ráncai az idős emberekére kísértetiesen hasonlítottak, épp a megfelelő területeken, épp a megfelelő vonalakban jelentek meg. A baba tekintete is megszólalásig egy idős emberéhez hasonlóvá vált.

Többféle teória létezik. Vannak, akik maximálisan kizárják a paranormális jelenség lehetőségét. Így például babagyűjtők, akik szerint a ráncosodás mindössze a játék baba anyagából ered, mely az évek során egyszerűen elfáradt, és bomlani kezdett.

A másik tábor szerint, akik úgy vélik, ez a hátborzongató öregedés nem lehet csupán véletlen, paranormális jelenségről van szó. Ők úgy hiszik, hogy amikor a kislány nem akart többé játszani a babával, egy gonosz lélek szállta azt meg. Egy harmadik elmélet szerint a gonosz lélek a baba szépségét irigyelte el, ezért költözött a játékba, és tette azt csúnyává.

Akárhogy is, a baba ráncai valóban félelmetes módon hasonlítanak az idős emberekéhez. Legyen bár az anyag öregedése a háttérben, vagy ártó erő munkálkodása, a baba kinézete hátborzongató.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük