10 dolog, ami segít, hogy magabiztosabb légy: ezt tanácsolja a tapasztalt coach
A coach tanácsai segíthetnek, hogy a jövőben magabiztosabb lehess.

önbizalom
Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

Megköti a vizet és nyugtatja az érzékeny bőrt a kolloid zab: ezért jobb, mint a sima »

Megvan a szezon kedvenc karcsúsító ruhadarabja: a húzott derekú felső most nagyon divatos »

Haslapító, fogyást segítő pilates 10 percben: kezdőknek is hatásos »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Melyik az az emberi tulajdonság, amelyre az élet minden területén - munkában, szerelemben, konfliktusmegoldásban, ügyeink intézésekor - és mindig szükségünk van, ha boldogulni szeretnénk? A magabiztosság! Mégis, sajnos sokan szűkölködnek benne.

A tapasztalt coach, Tracy Kennedy tanácsai segíthetnek az önbizalom-növelésben: tíz fontos tippje következik.

10 önbizalom-növelő dolog

Ismerd fel a gyenge pontokat - Ha szeretnél magabiztosabbá válni, első körben fel kell ismerned a gyenge pontjaidat. Vedd sorra, milyen helyzetekben vagy félénkebb, bizonytalanabb! Nem szeretsz közönség előtt beszélni? Nehezen mondod el a véleményedet?

Vedd sorra, mikor vagy magabiztos - A gyenge pontok mellett azt is vedd számba, akár írd is le, hogy mikor vagy magabiztos. Ha felkészültél alaposan? Ha sportoltál? Ha piros ruha van rajtad? Meglepő, de egészen apró dolgok segíthetnek. 

Légy önmagad - Sablonosan cseng, de van benne valami. Akkor lehetsz igazán magabiztos, ha nem valaki más szeretnél lenni, nem mások szerinted előnyös tulajdonságait akarod magadra erőltetni. Te te vagy, és ha érted és elfogadod, ki vagy, akkor az jó hatással lehet önbizalmadra is. Ha írsz egy listát, még tisztábban megismerheted, milyen vagy, és mi fontos neked.

Ne feledd, hogy jó vagy valamiben - Van, aki ebben jó, más amabban jeleskedik. Ha ezt letisztázod, nem érzed magad kevesebbnek másoknál bizonytalan helyzetekben. Lehet, hogy egy adott dolog nem feltétlenül megy jól, van száz egyéb, amiben a topon vagy.

Ne hasonlítgasd magad másokhoz - Ha ezt megfogadod, barátságot köthetsz azzal az emberrel, aki vagy. Míg ezt nem teszed meg, és mások eredményeivel méred össze magad ahelyett, hogy saját fejlődésed értékelnéd, nem leszel magabiztosabb.

Ismerd fel, tudatosítsd, hogy elég vagy - Nem könnyű, főleg, ha valaki megrögzött maximalista. Segíthet azonban, ha a következő 21 napban mindennap elismételed a mondatot: elég vagyok.

Képezd magad - A magabiztosság sokszor azon is múlik, hogy az ember tisztában van vele, mi mindenre képes. Az új ismeretek szerzése gyarapítja az embert, és az újonnan szerzett tudás megfoghatóbb azok számára is, akik a meglévő ismereteiket nem becsülik meg jól. Így egy tanfolyam elvégzése, tudományos témákban való olvasás, kreatív ismeretek bővítése jó ötlet a magabiztosság erősítésében.

A cikk az ajánló után folytatódik

Mondj igent magadra!

A Femina Extra 4 alkalmas önfejlesztő sikerkurzusán Szily Nóra pszichológus és coach vezetésével elérheted, hogy elégedett, sikeres és boldog legyél az élet bármely területén.

Hogyan mondjunk nemet lelkiismeret-furdalás nélkül?

A boldogság és siker alapjai, azaz miért fontos önzőnek lenni?

A kommunikáció, mint az érdekérvényesítés kulcsa: a bizalomépítéstől a hatásgyakorlásig

Burnout, vagyis amikor már semminek nincs értelme

A kurzusról pontos részleteket itt találsz.

Jegyek kizárólag online érhetők el, korlátozott számban.

Helyszín: MEMO ház – 1077 Budapest, Wesselényi utca 73.

Időpont: 2020. március 5., március 26., április 16., május 7.

Promóció

Instant önbizalom-növelés - Ha elfog a kétség, turbózd fel az önbizalmad percek alatt. Ebben segíthet az emlékezés, a képzelet és a modellezés. Emlékezz egy pillanatra, mikor nagyon magabiztos voltál, és merülj el az érzésben! Képzeld el, milyen lenne, ha magabiztos lennél, és tápláld magadban ezt az érzést. Modellezd egy magabiztos ismerősöd: vajon ő hogyan viselkedne egy ilyen helyzetben? 

A barátok aranyat érnek - Jó, ha van egy barátod, akinek elmondhatod a félelmeidet, és aki fel tud vidítani. A magány gyakori probléma, de érdemes dolgozni azon, hogy tartalmas kapcsolatok vegyenek körül. Ha kevés a barátod, menj el egy tánc- vagy sportcsoportba, festőtanfolyamra, varrótanfolyamra vagy nyelviskolába. Új emberek közt új barátokra lelhetsz. Ha mégsem, akkor a rokonaidra is támaszkodhatsz, illetve a kollégáid közt is akadhat olyan, akivel összebarátkoztok.

Csináld! - Amikor elkap a bizonytalanság, merj-e megtenni valamit, akkor ne tétovázz, vágj bele! Ha megtetted, azonnal megugrik az önbizalmad, csak próbáld ki!

Stresszcsökkentő akupresszúra

Érdemes megismerni a kézen található feszültségoldó nyomópontokat. Mindig elérhető segítséget adnak.

Ezt is szeretjük