Béltisztító, anyagcsere-serkentő zöld turmixok: 10 változat, ami tele van antioxidánssal
Kezdd ezzel a reggelt, és egész délelőtt energikus leszel!

szolos-turmix
Ez is érdekelhet

Egy zúzós buli szimfonikusokba ágyazva (x)

Tavaszi nagytakarítás kényelmesen (x)

Könyvajánló – Mazel Tov: Emberek, ételek, élmények (x)

Dönts Te az adód egy százalékáról! (x)

beauty and style

Jennifer Lopez sminkese elkészítette a sminket, amit senkinek nem lenne szabad viselnie – Nem biztos, hogy beülnénk a székébe »

Így nehéz szexinek lenni, de Palvin Barbin nem fog ki a felmosórongy és a vicces frizura »

A bozontos szemöldök ravasz kis trükkje: így marad tartós a belőtt forma »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A zöld szín nem véletlenül juttatja eszünkbe a frissességet és az energiát. A növények színeként is erre utal, pontosabban a klorofilltartalomra, arra az anyagra, mely a napfény energiáját elnyeli, közvetíti azt a fejlődési folyamatokhoz, az emberi szervezetbe jutva pedig segíti a regenerációt és az oxigénszállítást.

A zöld növények emellett más rendkívül értékes anyagokat is tartalmaznak, vitaminokat és ásványi anyagokat, nem utolsósorban pedig temérdek antioxidánst, mely segít az oxidatív stressz káros hatásainak közömbösítésében, a szabad gyökök legyőzésében. Ha szeretnéd megőrizni a jótékony hatásokat, célszerű frissen fogyasztani a zöldeket, amire tökéletes megoldást jelent a turmix.

Szuper zöld turmixok

A turmixok a hőkezelés hiányában ugyanúgy magukénak tudhatják a növények értékes tápanyagait, vitaminjait, ugyanakkor a feldolgozás révén könnyebbé válik a megemésztésük, nem beszélve arról, milyen élményt és variációs lehetőségeket jelent az ízek tetszőleges kombinálása. A zöldségekből, gyümölcsökből külön-külön is készülhet turmix, de vegyíteni is lehet őket, csakúgy, mint ahogy különféle fűszerekkel ízesíteni - fahéjjal, szegfűszeggel, kardamommal, gyömbérrel, zöldfűszerekkel -, melyek csak fokozzák az emésztésserkentő hatást. Folyadékként ugyanebben segít a tiszta víz, a natúr joghurt, a friss gyümölcslé, a fehér tea vagy épp a mandula- és kókusztej.

A következő képeken tíz egészséges zöld turmixot ismerhetsz meg, hangsúlyozzuk azonban, hogy mind csupán alaprecept, melyet ízlésednek megfelelően variálhatsz és kiegészíthetsz, mind az ízvilágot, mind pedig az állagot illetően - például hígítsd nyugodtan, ha szükségesnek látod. Figyelj azonban arra, hogy a turmixok nem állnak el sokáig, így a legjobb, ha még aznap elfogyasztod őket. Akár egy étkezést is helyettesíthetsz velük, például a reggelit, mely után egész délelőtt energikusabbnak érezheted magad.

Ezt is szeretjük