A 6 legjobb gabonaféle reggelire
Nem hizlalnak, beindítják az anyagcserét, és finomak
Ha fogyni szeretnél, kicsit variálj a reggeli szendvicsen.

Dia

	Ha kezdetben megelégszel csak egy kis változtatással, egyszerűen cseréld a reggeli szendvicsben a fehér kenyeret teljes kiőrlésűre. Számos olyan termék kapható már, melynek ízvilágát különféle magok, esetleg aszalt gyümölcsök teszik izgalmasabbá.

Ha kezdetben megelégszel csak egy kis változtatással, egyszerűen cseréld a reggeli szendvicsben a fehér kenyeret teljes kiőrlésűre. Számos olyan termék kapható már, melynek ízvilágát különféle magok, esetleg aszalt gyümölcsök teszik izgalmasabbá.

Dia

	Ha gabonapehely-párti vagy, válaszd a teljes kiőrlésű, cukormentes változatokat. Pár deci tejjel - esetleg egy kevés gyümölccsel - dúsítva tökéletes energiát adó reggeli lehet, amely egyenletes vércukorszintet eredményez, így néhány óráig biztosan nem éhezel meg.

Ha gabonapehely-párti vagy, válaszd a teljes kiőrlésű, cukormentes változatokat. Pár deci tejjel - esetleg egy kevés gyümölccsel - dúsítva tökéletes energiát adó reggeli lehet, amely egyenletes vércukorszintet eredményez, így néhány óráig biztosan nem éhezel meg.

Dia

	Mindenkivel megeshet olykor-olykor, hogy a reggeli rohanásban nincs ideje otthon kényelmesen megreggelizni. Ha ilyenkor valamilyen pékárut vásárolsz útközben, nem gond, de ügyelj rá, hogy rostban gazdag, teljes kiőrlésű változat legyen az, például tönkölykocka.

Mindenkivel megeshet olykor-olykor, hogy a reggeli rohanásban nincs ideje otthon kényelmesen megreggelizni. Ha ilyenkor valamilyen pékárut vásárolsz útközben, nem gond, de ügyelj rá, hogy rostban gazdag, teljes kiőrlésű változat legyen az, például tönkölykocka.

Dia

	Ha rohanós a reggel, vagy éppen csak most szoktatod magad a reggelizéshez, próbáld ki a müzli- vagy gabonapehely-szeletet. A benne lévő magok, aszalt gyümölcsök energiát adnak, a zabpehely és más gabonafélék pedig segítik az anyagcserét. Lehetőleg olyan terméket válassz, melynek összetevői között nem szerepel a cukor, vagy csak sokadikként van feltüntetve - tehát keveset tartalmaz.

Ha rohanós a reggel, vagy éppen csak most szoktatod magad a reggelizéshez, próbáld ki a müzli- vagy gabonapehely-szeletet. A benne lévő magok, aszalt gyümölcsök energiát adnak, a zabpehely és más gabonafélék pedig segítik az anyagcserét. Lehetőleg olyan terméket válassz, melynek összetevői között nem szerepel a cukor, vagy csak sokadikként van feltüntetve - tehát keveset tartalmaz.

Dia

	Életmódváltáson töröd a fejed? Érdemes beiktatnod az életedbe a zabpelyhet. Teheted egyszerűen joghurtba, vagy kását főzhetsz belőle, és ízesítheted gyümölcsökkel, olajos magvakkal. Magas rosttartalmával finoman átmossa a bélrendszert, segít megszabadulni a leragadt, emésztést lassító salakanyagoktól. 

Életmódváltáson töröd a fejed? Érdemes beiktatnod az életedbe a zabpelyhet. Teheted egyszerűen joghurtba, vagy kását főzhetsz belőle, és ízesítheted gyümölcsökkel, olajos magvakkal. Magas rosttartalmával finoman átmossa a bélrendszert, segít megszabadulni a leragadt, emésztést lassító salakanyagoktól. 

Dia

	Nemcsak a zabpehelyből, egy másik gabonaféléből, a bulgurból is főzhetsz kását. Magas rost- és alacsony kalóriatartalma miatt a semleges ízű gabona - lényegében tört búza - remekül passzol aszalt gyümölcsökhöz, de adhatsz a kásához fahéjat, lenmagot vagy bármilyen friss gyümölcsöt is. 

Nemcsak a zabpehelyből, egy másik gabonaféléből, a bulgurból is főzhetsz kását. Magas rost- és alacsony kalóriatartalma miatt a semleges ízű gabona - lényegében tört búza - remekül passzol aszalt gyümölcsökhöz, de adhatsz a kásához fahéjat, lenmagot vagy bármilyen friss gyümölcsöt is. 

Fotó: pinterest.com/whatmelissaiscooking.blogspot.com
Ezt is szeretjük
Fotó: