Ezekben a téli táplálékokban van a legtöbb vitamin
Influenza elleni ételek
A csipkebogyó és a homoktövis segít megelőzni az influenzát.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Kisminkelte az anyukáját, és 10 évet fiatalított rajta: ennyit számít egy kis festék, ha jól kerül fel »

Divatos, szexi harisnyák az ünnepi ruhához: megdobják az önbizalmat »

Miért imádjuk a karácsonyi pulcsikat? (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a téli hónapokban jelentősen visszazuhan a fogyasztható idénygyümölcsök és zöldségek száma, tudatos táplálkozással elegendő vitamint vihetsz be a szervezetedbe ahhoz, hogy elkerüld az influenzát. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerd meg az immunerősítő hatású vitaminok legjobb, télen is elérhető természetes forrásait.

Lúgosíts!

Kattints az alábbi videóra, ha a megfelelő vitaminbevitel mellett szervezeted sav-bázis háztartására is szeretnél odafigyelni.

Ezt is szeretjük