Ezekben a téli táplálékokban van a legtöbb vitamin
Influenza elleni ételek
A csipkebogyó és a homoktövis segít megelőzni az influenzát.

Ez is érdekelhet

Tavaszindító Vásárlási Maraton! (x)

5 tipp, hogy hogyan lendítsd fel a szépségszalonod forgalmát! (x)

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

Bettina fejlődése végre beindult (x)

beauty and style

Ez a smink lesz a legdivatosabb: az év szépségtrendjét imádni fogják a csajok »

Szabályozza a faggyútermelést és kitisztítja a pórusokat: a varázsmogyoró víz eltünteti a pattanásokat »

Még sikkesebb a blézer, ha így viseled: most mindenki ezért a trendért rajong »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár a téli hónapokban jelentősen visszazuhan a fogyasztható idénygyümölcsök és zöldségek száma, tudatos táplálkozással elegendő vitamint vihetsz be a szervezetedbe ahhoz, hogy elkerüld az influenzát. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerd meg az immunerősítő hatású vitaminok legjobb, télen is elérhető természetes forrásait.

Lúgosíts!

Kattints az alábbi videóra, ha a megfelelő vitaminbevitel mellett szervezeted sav-bázis háztartására is szeretnél odafigyelni.

Ezt is szeretjük