Te is felébredsz az éjszaka közepén? Ezt a módszert próbáld ki, hogy kialudd magad!
Nem kell altatót szedned, ha van egy kis alvászavarod.

Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

beauty and style

Mennyei bőrápoló ínyencségek, a pihe-puha selymességért: őszi illatvarázzsal csábítanak »

A Hadid-lányok 56 éves édesanyja bomba formában van: Yolanda akár ma is modellkedhetne »

Nem tarolta le a mamafazon a szűk szárú farmert, még mindig irtó divatos: idén ősszel így lehetsz csinos benne »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Bár az alvászavar hátterében számos tényező meghúzódhat - köztük szervi okok is -, gyakran előfordul, hogy elsősorban a napközben megélt stressz és a fokozott feszültség vezet nehézkes elalváshoz, éjszakai felébredéshez és forgolódáshoz, aminek egyenes következménye a kialvatlanság és a fáradtság, mely ördögi kört kialakítva csak fokozza a felmerülő okok megjelenésének intenzitását. Ha huzamosabb ideje fennáll a probléma, érdemes orvoshoz fordulni, rövid távon azonban a következő módszerek is megoldást hozhatnak: kattintsd végig a képeket!

Kihullik a hajad ettől a vitamintól: semmiképpen se adagold túl!

A túl sok vitamin sem tesz jót a szervezetnek. Nézd meg a képeket galériánkban, ismertetjük a veszélyeket!
Ezt is szeretjük