3 egyszerű reggeli szokás, ami segít, hogy a gyerek ne hízzon el
Könnyen betartható apróságokkal is megelőzhető a gyerek elhízása. Erre kell figyelned!

A gyerekkori elhízás komoly veszélyekkel, élethosszig tartó betegségekkel járhat, ezért nem árt megelőzni, még mielőtt kialakul.

Nagyon sokat számít, hogy a szülő milyen példát mutat, ezért nem árt beiktatni néhány apró, de nagyon fontos és hatékony változást a mindennapokba.

Reggelizni muszáj!

Manapság már mindenki tudja, hogy a nap egyik legfontosabb étkezése a reggeli, ennek ellenére sokan elhagyják. Úgy azonban nehéz rászoktatni a gyereket a rendszeres reggelizésre, ha a szülő sem alkalmazza ezt, ezért mindenképpen fordíts időt a napindító étkezésre!

Ha megoldható, adjátok meg a módját, ugyanúgy, ahogyan egy vacsorának: üljétek körbe az asztalt, és együtt egyetek. Így a kicsi megszokja, és akkor is így tesz majd, amikor már a saját étkezéséről gondoskodik.

Nem mindegy, mit esztek

Az is fontos, hogy ez a reggeli tápláló, kiadós és egészséges legyen, ezért ne rendezd le egy pohár tejjel az egészet, bár ez is több, mint a semmi. A legjobb, ha rostban gazdag ételeket fogyasztasz, illetve kínálsz a gyereknek, ehhez korábbi cikkünkben konkrét tippeket és menüötleteket is kaphatsz.

Reggeli, reggeli, de milyen?

A jó napindításhoz elengedhetetlen a megfelelő mennyiségű és minőségű reggeli, de hogyan tudunk nap mint nap tápanyagokban dús falatokat készíteni a kicsiknek? Tudj meg többet a kiegyensúlyozott táplálkozásról, és induljon vidáman a család napja!

Ne erőltesd!

Ha nem szavakkal, hanem tettekkel veszed rá a porontyot, hogy reggelizzen, sokkal hatékonyabb leszel. Fogyassz te is olyasmit, amit szívesen eszik a gyerek, és ügyelj a gusztusos tálalásra is. Ha ráparancsolsz a kicsire, vagy bele akarod diktálni az ennivalót, azzal a célnak épp az ellenkezőjét éred el, ha viszont látja, hogy milyen jóízűen eszel, előbb-utóbb magától is szívesen reggelizik majd.

Ezt is szeretjük