Emésztési zavarok esetén is segítenek: 10 jógapóz a hasi panaszok ellen
Néhány jógapóz hatékonyan csökkenti a hasfájást, és segíti az emésztési folyamatot.

zsugorpoz-szelhajto
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

A 10 másodperces trükk, ami hihetetlenül megkönnyíti a sminklemosást: te is ki akarod majd próbálni »

Klasszikus, nőies öltözékek, amiknek mindig lesz helye a téli divatban: egyszerűek, de csinosak »

Az 51 éves Jennifer Lopez ünnepi szettjét érdemes eltenni az ötletek közé: végre, nem csak a flitter kerül elő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hasi panaszok, így a puffadás, a görcsök vagy a székrekedés gyakori problémát jelentenek, melyek azonban sok esetben gyógyszer nélkül is enyhíthetők. A megfelelő diéta mellett egyes mozgásformák is nagy segítséget nyújthatnak.

A kellemetlen, akár fájdalmas panaszokat a jóga gyakorlatai is enyhíthetik vagy megelőzhetik. Ezek mechanikusan serkentik az emésztőrendszer működését, megnyugtatják a gyomor-bél traktust, könnyűségük miatt pedig bélbetegséggel élők is végezhetik őket.

Emésztéssegítő jógapózok

Az emésztést segítő, kímélő gyakorlatok végzésekor is mindig figyelni kell a test válaszaira: ha megterhelőnek tűnik egy-egy mozdulat, inkább tarts szünetet egy pihentető pózban vagy egyszerűen hanyatt fekve, és fájdalom esetén az adott jógapózt inkább hagyd ki! Az ászanák helyes kivitelezéséhez Ács Dóra okleveles Hatha-jóga-oktató mondta el tanácsait.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük