Napi 8 órát ülsz? Képeken 6 eszköz, amivel megszüntetheted a hátfájást
A nyereg- vagy a térdeplőszék segít hátfájás ellen.

Ez is érdekelhet

Most bárki segíthet a rászorulóknak - Augusztus végéig tart az élelmiszer-gyűjtő akció (x)

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

beauty and style

Erősítő edzés renyhe hasfal ellen: evés után sem domborodik ki a pocak, ha ezek az izmok jó karban vannak »

Csodás ruhák, ha egyszerűbb polgári szertartást terveztek: mutatjuk a legjobb inspirációkat »

Előnytelen, durva sminkbakik, amiket véletlenül se kövess el: rémesen lerontják a megjelenést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A napi nyolc-tíz órás ülőmunka nemcsak a túlsúly és az aranyér kialakulásának esélyét növeli, de a hátfájás is állandó társaddá válhat a mindennapokban. A rendszeres sport javít a helyzeten, de az is rendkívül fontos, hogy az íróasztalnál használd széked a lehető legkényelmesebb legyen, illetve egészséges tartást biztosítson. Lapozd át az alábbi galériát, és nézz meg néhány olyan terméket, amely segít ebben.

Képeken 4 bevált gyakorlat hátfájás ellen

Hátizmaid edzésének legnagyobb haszna a gerinc egészsége, vagyis a helyes testtartás elsajátítása és megtartása.

Ezt is szeretjük