Képeken minden idők 7 legegészségesebb étele
Milyen gyakran fogyasztod őket?
A változatos táplálkozás egészséged kulcsa.

Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

Tasnádi Bence színész jóképű, tehetséges és lázadó – Akárcsak Mozart, akit játszik

beauty and style

Nyoma sem marad a pattanásnak, ha így kerül fel a smink: ezek a trükkök visszaadják az önbizalmat »

A 29 éves Rita Ora durván rákattant a cipődivatra: legújabb fazonjai éppolyan dögösek, mint ő maga »

Feszesíti a petyhüdt bőrt, elsimítja a mikroráncokat: a frakcionált CO2 lézeres kezelés korrigálja a bőrhibákat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egyre több rákos megbetegedést diagnosztizálnak világszerte, annak ellenére, hogy könnyen beszerezhető zöldségekről, gyümölcsökről bizonyították már be, hogy kúraszerű fogyasztás esetén akár 30-40%-kal csökkentik a betegségek kialakulásának esélyét.

A zöldségek közül a sárgarépában lelhető fel a legtöbb A-vitamin, amely kitűnően véd a szabadgyökök káros hatásai ellen. A szójában rengeteg telítetlen zsírsav van, a brokkoli pedig egy szulforafán nevű anyagot tartalmaz, mely a rákos sejtek pusztításában játszik szerepet.

Melyik étel tartalmaz több szelént?

Teszteld magad! Eláruljuk azt is, hogy miért fontos a szelén.

Ezt is szeretjük