Képeken minden idők 7 legegészségesebb étele
Milyen gyakran fogyasztod őket?
A változatos táplálkozás egészséged kulcsa.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Gigi Hadidról meseszép fotók készültek: talán sosem volt még ilyen nőies a modell »

Mi történt már megint Nicole Kidman arcával? Átlátszó ruhája sem vonja el róla a figyelmet »

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egyre több rákos megbetegedést diagnosztizálnak világszerte, annak ellenére, hogy könnyen beszerezhető zöldségekről, gyümölcsökről bizonyították már be, hogy kúraszerű fogyasztás esetén akár 30-40%-kal csökkentik a betegségek kialakulásának esélyét.

A zöldségek közül a sárgarépában lelhető fel a legtöbb A-vitamin, amely kitűnően véd a szabadgyökök káros hatásai ellen. A szójában rengeteg telítetlen zsírsav van, a brokkoli pedig egy szulforafán nevű anyagot tartalmaz, mely a rákos sejtek pusztításában játszik szerepet.

Melyik étel tartalmaz több szelént?

Teszteld magad! Eláruljuk azt is, hogy miért fontos a szelén.

Ezt is szeretjük