Hiánya rákot okoz, és 6 millió magyar nem fogyaszt eleget belőle
Az ország kétharmada szenved a hiánybetegségben. Ezeket kellene enned ellene!

Dia


                        	A tőkehalmáj olaja a legbiztosabb D-vitamin-forrás. Egy evőkanál belőle 924 NE - nemzetközi egység - D-vitamint tartalmaz. Bár valószínűleg meglehetősen keveset fogyasztasz, hiszen a magyar konyha által csaknem ismeretlen táplálékról van szó.

A tőkehalmáj olaja a legbiztosabb D-vitamin-forrás. Egy evőkanál belőle 924 NE - nemzetközi egység - D-vitamint tartalmaz. Bár valószínűleg meglehetősen keveset fogyasztasz, hiszen a magyar konyha által csaknem ismeretlen táplálékról van szó.

Dia

	A makréla szintén nem az az étel, ami túl gyakran kerül a hazai étkezőasztalokra. 100 gramm belőle 352 NE D-vitamint tartalmaz.

A makréla szintén nem az az étel, ami túl gyakran kerül a hazai étkezőasztalokra. 100 gramm belőle 352 NE D-vitamint tartalmaz.

Dia

	A roston sült lazac már kicsit ismerősebb lehet, bár nem kifejezetten a hétköznapok eledele, igencsak ünnepi fogás. 100 gramm belőle 284 NE D-vitamint tartalmaz.

A roston sült lazac már kicsit ismerősebb lehet, bár nem kifejezetten a hétköznapok eledele, igencsak ünnepi fogás. 100 gramm belőle 284 NE D-vitamint tartalmaz.

Dia


                        	A sós lében úszó, konzervbe zárt szardíniának 100 grammja 144 NE D-vitaminnal büszkélkedhet. Érdemes tehát gyakrabban fogyasztanod.

A sós lében úszó, konzervbe zárt szardíniának 100 grammja 144 NE D-vitaminnal büszkélkedhet. Érdemes tehát gyakrabban fogyasztanod.

Ezt is szeretjük
Fotó: