10 reggeli, ami nem emeli hirtelen a vércukrot: cukorbetegek is fogyaszthatják
A fehérjében és rostban gazdag reggelik cukorbetegeknek és fogyókúrázóknak is ideálisak.

avokados piritos
Ez is érdekelhet

Ünnepeld te is a víz világnapját Budapest legjobb fürdőjében! (x)

Budapest egyedülálló szabadtéri családi játszóparkja újra megnyitja kapuit! (x)

Tavaszi Vásárlási Maraton a Premier Outletben! (x)

Nagyszerű kezdeményezéssel támogatja a helyi közösségeket a Tesco (x)

beauty and style

Lapos a talpuk, mégis elképesztően nőiesek: 4 kényelmes cipőfazon az esküvőre »

Ezért jó, ha a testápoló illata megegyezik a parfümével: így marad tartós a bőrön az Eau de Toilette »

Az 53 éves Cindy Crawford még mindig tud meglepetést okozni: bakancsban is eszméletlenül dögös »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A rostban, fehérjében, egészséges zsírokban gazdag reggelik segítenek a vércukorszint stabilan tartásában, hosszútávon teltségérzetet biztosítanak, ezért cukorbetegségben érintettek számára is fogyaszthatók.

Amellett, hogy a gyorsan felszívódó szénhidrátok drasztikus inzulinválaszt váltanak ki a szervezetből, ezért ezeket javasolt minimalizálni, diabétesz esetén számos egyéb étkezési szabályt be kell tartani. A diétában a cukorbetegség típusa mellett egyéni adottságokat, akár a testsúlyt vagy a kort is fontos lehet figyelembe venni. 

Reggelik a stabil vércukorszintért

A cukorbetegségben sem lehetetlen változatosan reggelizni, ám a vércukorszint stabilan tartása érdekében jól kell összeválogatni a bevitt tápanyagokat. A 2-es típusú diabétesz esetén különösen fontos az ideális testsúly elérését is segítő diéta, de megelőzésként is hatásosak a következő fogások.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük