Csak 10 perc! Ezt tedd meg lefekvés előtt, és nem ébredsz fel éjjel
Rosszul alszol éjjel? Négy egyszerű gyakorlatot mutatunk, ami elaludni és a pihentető alvásban is segít.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Johnny Depp 19 éves lánya gyönyörű modell - Bombázó az új címlapfotón »

Így viseld a trikót, hogy ne legyen slampos: 10 nőies outfit »

3 dolog, amit mindenképpen meg kell tenni az esküvő utáni napon »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kínzó tud lenni az alvászavar - mind a nehéz elalvás, mind pedig az éjszakai felébredések -, de nem csak a gyógyszer jelent megoldást. Ez a négy pofonegyszerű gyakorlat segít, hogy innentől végigaludd az éjszakát, könnyen ellazulj, és valóban kipihenten ébredj!

Jóga székrekedés ellen: képeken 6 ászana

Végezd őket ébredés után! Már reggel beindítják a bélműködésed, illetve felgyorsítják az anyagcseréd.

Ezt is szeretjük