Csak 10 perc! Ezt tedd meg lefekvés előtt, és nem ébredsz fel éjjel
Rosszul alszol éjjel? Négy egyszerű gyakorlatot mutatunk, ami elaludni és a pihentető alvásban is segít.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Kétszer dúsabb frizurát kapsz, ha így használod a hajvasalót »

Lassítja a ráncok képződését, de ennél többet is tud a kollagén: szakértő mondja el, miért hatékony »

A rövid dzseki az új divat: ilyen sokféleképpen viselheted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kínzó tud lenni az alvászavar - mind a nehéz elalvás, mind pedig az éjszakai felébredések -, de nem csak a gyógyszer jelent megoldást. Ez a négy pofonegyszerű gyakorlat segít, hogy innentől végigaludd az éjszakát, könnyen ellazulj, és valóban kipihenten ébredj!

Jóga székrekedés ellen: képeken 6 ászana

Végezd őket ébredés után! Már reggel beindítják a bélműködésed, illetve felgyorsítják az anyagcseréd.

Ezt is szeretjük