Csak 10 perc! Ezt tedd meg lefekvés előtt, és nem ébredsz fel éjjel
Rosszul alszol éjjel? Négy egyszerű gyakorlatot mutatunk, ami elaludni és a pihentető alvásban is segít.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Olcsó, házi gyanta 3 összetevőből, amitől nem lesz kiütéses az érzékeny arcbőr »

Fázós vagy? 10 megszívlelendő öltözködési trükk télre »

Fantasztikus házi hajpakolás egyetlen olajjal: ápol, és serkenti a növekedést »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Kínzó tud lenni az alvászavar - mind a nehéz elalvás, mind pedig az éjszakai felébredések -, de nem csak a gyógyszer jelent megoldást. Ez a négy pofonegyszerű gyakorlat segít, hogy innentől végigaludd az éjszakát, könnyen ellazulj, és valóban kipihenten ébredj!

Jóga székrekedés ellen: képeken 6 ászana

Végezd őket ébredés után! Már reggel beindítják a bélműködésed, illetve felgyorsítják az anyagcseréd.

Ezt is szeretjük