Superstore díjat nyert az Alma Referenciapatikák designja (x)

Megújult belső térrel és kiszolgálással várják a vásárlókat.

alma femina 2100x1400 1.png
Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

2019-ben országos lefedettséget érhet el az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Programja. A már modernizált Alma Gyógyszertárak friss belső designja közkedvelt a betérők körében: sokan megjegyzik a patikusoknak, hogy nagyon tetszik az új, fehér-zöld színvilág, a világosabb, tágasabb üzlet.

Dr. Lázár Szabolcs, a Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója büszkén osztotta meg: "A Referenciapatika Program nagy lépés az Alma hálózatnak. Azt gondolom, hogy nemcsak Magyarországon, de Európában is élvonalba tartozó, egyedi, saját programot alkottunk az Alma Referenciapatika modellel.

A modernizálás során a letisztult patikabelsőt és a szabad polcokat úgy alakítottuk ki, hogy közben az Almára jellemző barátságos hangulat ugyanolyan hangsúlyos maradjon. Nagyszerű élmény volt mindezt létrehozni, és még nagyobb a gyakorlatban megvalósítani. Olyan minőségi munkát végeztünk, amire újítóként is büszkén tekinthetünk.” 

A program elindítása előtt a gyógyszertárhálózat feltérképezte a hazai vásárlói közönség igényeit. Bár az emberek 70%-a a széles választékot és a kedvező árakat keresi, egyre fontosabb szemponttá válik számukra a kellemes patikabelső.

A modern kor vásárlójának magas az információigénye, és nagyon szeret széles kínálatból választani. Áttekinthetőbben helyezkednek el a vény nélkül elérhető termékek, ami segíti a betegeket a választásban. A termékkínálat széles, a klasszikus gyógyszertári terápiás csoportokon és egészségmegőrzéshez kapcsolódó termékeken túl olyan kategóriákkal is találkozhatnak a vásárlók, melyeket jellemzően nem gyógyszertárban szoktak beszerezni.

A vásárlói visszajelzések egyértelműek: a hozzáférhető polcon elhelyezett termékek kiemelt népszerűségnek örvendenek. Kifejezetten igaz ez a táplálékkiegészítőkre, vitaminokra és bőrápoló készítményekre, melyeket a vásárlók szívesen hasonlítanak össze, mielőtt kiválasztják a számukra megfelelőt.

A szakértelem egyértelmű hozzáadott értéke a gyógyszertáraknak, de ezen felül egy garancia is, mert az itt elérhető termékek minőség és eredet szempontjából ellenőrzött forrásból, megfelelő szállítási körülményeket biztosítva kerülnek a polcokra.

Az Alma Gyógyszertárak hosszú távú célkitűzései közt szerepel, hogy év végéig országos lefedettséget érjenek el az új koncepcióval, és minél több helyen várják majd modernebb környezettel a vásárlókat. „A pozitív vásárlói visszajelzések mellett a sikert az is mutatja, hogy a legnagyobb üzleti megjelenéseket rangsoroló Superstore verseny Franchise kategóriájának fődíját az Alma Gyógyszertárak Referenciapatika Program designja kapta” - tette hozzá Dr. Lázár Szabolcs.

Ezt is szeretjük