Nem szégyelli telt idomait! Egy szál fehérneműben kapták le a modellt
Robyn Lawley bebizonyította, hogy a szexisség nem kilókhoz kötött.
Hazánkban és a világon is egyre népszerűbbek az úgynevezett plus size modellek, akik a teltebb nőket képviselik. A Panache márka most piacra dobott termékeit a világ egyik leghíresebb gömbölyded nője reklámozza, Robyn Lawley, aki bebizonyította, nemcsak a piszkafa modelleknek terem babér, valamint hogy a szexisség nem kilófüggő.
Telten is szexik!
Minden nő gyönyörű, csak meg kell találni a hozzá illő férfit, tartja a mondás. Egy új reklámkampány pedig éppen erre helyezi a hangsúlyt, bemutatva, bizony nem csak a 40 kilós nők lehetnek szépek. A Marks & Spencer világmárka hat különböző méretű modellt kért fel, hogy pózoljon a fehérneműiben.
Candice Joy Huffine az egyik leghíresebb a telt modellek közül, és nagy lelkesedéssel vetette bele magát a fotózásba. Mint mondta, éppen itt az ideje, hogy a valódi nők vegyék át az irányítást a divatban is, mert megjelenésük révén azt üzenik, hogy élvezik az életet, mindenféle önsanyargatás nélkül. A kezdeményezés nem egyedülálló, a Dove már korábban is igazi nőket állított piedesztálra.