Szörnyetegből szépség! Madonna átalakulásától te is padlót fogsz

Madonnát szokás szerint megint pofátlanul szétretusálták az egyik divatcég reklámfotóin.

Nyereményjáték

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

Sansa Stark különleges feladatot kapott - A színésznő hajkoronáját mindenki irigyli »

Házi ajakbalzsam, amitől nagyon puha lesz a szád - 10 tubusra elegendő mennyiség »

Így viseld a trapéznadrágot 2017-ben az Instagram szerint »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Manapság már egyáltalán nem akkora titok, hogy Hollywood - sok minden más egyéb mellett - a képmutatás és félrevezetés egyik fellegvára. A showbizniszt életben tartó cégek ugyanis gátlástalanul és lelkiismeret-furdalás nélkül élnek bármilyen lehetőséggel, amivel hatásosabban tudják termékeiket eladni.

A reklámok pedig kizárólag a szupersztárokra épülnek, akiknek minden esetben tökéletesnek kell lenniük - legyen szó egy mozifilm plakátjáról, egy divatmagazin címlapjáról, egy hatásvadász videoklipről vagy bármilyen hivatalos rendezvényről, melynek célja szintén a promóció.

Kortalan szépség?

A Dolce & Gabbana legutóbb Madonnát kérte fel, hogy legyen a cég reklámarca. Választásuk pedig bizonyos szempontból tökéletes, hiszen célcsoportjukat az idősebb és tehetős hölgyek alkotják, akiknek legfőbb vágya pontosan az, mint amit Madonna képvisel a fotókon: a kortalan szépség.

Ám van egy bökkenő: az 52 éves popdíváról minden elmondható, csak az nem, hogy kortalan szépség lenne. A retusálás előtti fotókon ugyanis nagyon jól látszik, hogy a szétplasztikázott énekesnő végtagjai borzalmasan megöregedtek, arról nem is beszélve, hogy csak úgy dagadnak izmai és erei.

Eltüntették a szépséghibákat

A végleges változatokon azonban nyoma sincs ezeknek a szépséghibáknak, amelyek mind-mind természetes velejárói az ötven fölötti korosztálynak, a képszerkesztők ugyanis pofátlan módon szétretusálták a popdívát. Nem csoda tehát, hogy Madonna úgy néz ki ezeken a fotókon, mint húsz évvel fiatalabb önmaga.

Rajongókból ennek ellenére nincs hiány, a közelmúltban például egy Robert Linhart nevű nyugalmazott tűzoltót tartóztattak le.

A férfi ugyanis Madonna legnagyobb rajongójának tartja magát, és az énekesnő háza előtt vert tábort, az útjelző táblákra pedig különféle üzeneteket fújt spray-vel.

Blog.hu ajánló