Szörnyetegből szépség! Madonna átalakulásától te is padlót fogsz
Madonnát szokás szerint megint pofátlanul szétretusálták az egyik divatcég reklámfotóin.
Manapság már egyáltalán nem akkora titok, hogy Hollywood - sok minden más egyéb mellett - a képmutatás és félrevezetés egyik fellegvára. A showbizniszt életben tartó cégek ugyanis gátlástalanul és lelkiismeret-furdalás nélkül élnek bármilyen lehetőséggel, amivel hatásosabban tudják termékeiket eladni.
A reklámok pedig kizárólag a szupersztárokra épülnek, akiknek minden esetben tökéletesnek kell lenniük - legyen szó egy mozifilm plakátjáról, egy divatmagazin címlapjáról, egy hatásvadász videoklipről vagy bármilyen hivatalos rendezvényről, melynek célja szintén a promóció.
Kortalan szépség?
A Dolce & Gabbana legutóbb Madonnát kérte fel, hogy legyen a cég reklámarca. Választásuk pedig bizonyos szempontból tökéletes, hiszen célcsoportjukat az idősebb és tehetős hölgyek alkotják, akiknek legfőbb vágya pontosan az, mint amit Madonna képvisel a fotókon: a kortalan szépség.
Ám van egy bökkenő: az 52 éves popdíváról minden elmondható, csak az nem, hogy kortalan szépség lenne. A retusálás előtti fotókon ugyanis nagyon jól látszik, hogy a szétplasztikázott énekesnő végtagjai borzalmasan megöregedtek, arról nem is beszélve, hogy csak úgy dagadnak izmai és erei.
Eltüntették a szépséghibákat
A végleges változatokon azonban nyoma sincs ezeknek a szépséghibáknak, amelyek mind-mind természetes velejárói az ötven fölötti korosztálynak, a képszerkesztők ugyanis pofátlan módon szétretusálták a popdívát. Nem csoda tehát, hogy Madonna úgy néz ki ezeken a fotókon, mint húsz évvel fiatalabb önmaga.
Rajongókból ennek ellenére nincs hiány, a közelmúltban például egy Robert Linhart nevű nyugalmazott tűzoltót tartóztattak le.
Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül
A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?
További részletek: femina.hu/feminaklub
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. június 3. 18 óra
Helyszín: Thália Színház
Promóció
A férfi ugyanis Madonna legnagyobb rajongójának tartja magát, és az énekesnő háza előtt vert tábort, az útjelző táblákra pedig különféle üzeneteket fújt spray-vel.