Imád nyalakodni a bombázó Eva Longoria

Újabb pikáns videója

Azt már eddig is tudtuk, hogy a szexis latina szívesen bonyolódik leszbikus kalandba a filmvásznon.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Most viszont már az is nyilvánvaló, hogy nemcsak forró női ajkakat szeret  nyelvével illetni, hanem imádja a hideg jégkrémet is - főleg, ha annak népszerűsítésére kérik fel.

A befutott sztárokon keresztül sok szervezet szeretne eljutni a nagyközönséghez, ezért aztán a hírességeket jótékonysági szervezetek próbálják meggyőzni az adakozásról, és előbb-utóbb bizony megkeresik a befolyásos cégek is, hogy legyen a reklámarcuk.

A pluszbevétel-mindig-jól-jön alapon a legtöbb csillag a jelek szerint kapható arra, hogy egy rövid szpotban lelkesen éppen valami márkás sört kortyolgasson, szempillát spirálozzon, vagy olyan autóban villogjon, amibe egyébként be nem ülne.

Egyesek persze diszkrétebben művelik hírnevük pénzzé tételét, és csak olyan reklámokban vállalnak szerepet, melyek Amerikán kívül jelennek meg.

Mások viszont nem szégyellik ezt a fajta megjelenést sem, és büszkék arra, hogy egy világcégnek éppen ők jutottak eszükbe egy adott termék kapcsán.

Nos, csak sejthető, mi járhatott a Magnum cég marketingeseinek fejében, amikor - immáron nem először - Eva Longoriát válaszották legújabb, hét millió dolláros kampányuk, a Magnum Mayan Mystica arcának.

Tény, a mammutvállalat az utóbbi években erőteljesen épít az erotika és a jégkrémnyalogatás párhuzamára, így nem meglepő, hogy a Született feleségek latinája ugrott be nekik, mint lehetséges reklámhordozó.

Az új Mayan Mystica jégkrém dekadens ízvilágát a 2500 éves maja kultúrából eredő fűszerek: a fahéj, a szerecsendió és a méz adják.


- Örülök, hogy a Magnumot képviselhetem, mert én is hiszek a csábítás és az érzékiség erejében – nyilatkozta a sztár.

Persze mi mást mondhatna, ha már egyszer busásan megfizetik – azért azt is hozzáfűzte, hogy imádja a csokoládét, így aztán igazán jó bulinak tartja a kampányban való részvételt.

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

A reklám júniusig lesz látható az Egyesült Királyság tévécsatornáin, valamint néhány európai ország - többek között Franciaország és Dánia - nézői is vágyakozhatnak a jégkrém, no meg bájos kínálója után.

Ezt is szeretjük