Fotó! Félmeztelenül reklámoz cipőt Gisele Bündchen

Egy ismert márka arca lett

Gisele Bündchen a Stuart Weitzman arca lett.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Gisele Bündchen karrierje nem torpant meg, amióta anya lett: nemrég választották a Channel No. 5. arcának, most pedig egy újabb világmárka kérte fel, hogy képviselje őket.

Ez a márka nem más, mint a Stuart Weitzman cipő, melynek termékeit a világ több mint 70 országában árulják. A 2014 őszi kampányhoz máris elkészült az első fekete-fehér hirdetés, mely egyszerre szexi és letisztult.

A 33 éves, kétgyermekes szupermodell egy fehér emelvényen fekszik fehér nadrágban, felsőrész nélkül, csak a lábán lévő bokacsizma fekete, valamint a felirat, mely a márkát jeleníti meg.

A Stuart Weitzman közleményben indokolta, miért Gisele Bündchent választották: véleményük szerint a modell nemzetközi divatikon státusza és az, hogy kiválóan tudja személyessé tenni a termékeket, éppen elég indok, ráadásul a sztár egyszerre belevaló csaj és tettre kész édesanya, de megvan benne a szomszédlány természetessége is.

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Gisele Bündchen mint anya

Tavaly szoptatós képet is megosztott a modell, szerinte nincs ebben semmi különleges. Nézd meg a fotókat!

Szoptatós képet töltött fel magáról a gyönyörű Gisele Bündchen

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük