40 milliós szerződést bukott David Beckham
David Beckhamnél nem sok nagyobb reklámértékkel bíró sportoló van napjainkban, de a sztár mohóságát már néha a cégek is túlzónak tartják.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

Nagy a feneke, de így tökéletes: milliók rajonganak a 26 éves lányért »

Karcsúbb derékfazon varrás nélkül: így viseld nőiesen a bő inget »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem hosszabbította meg 40 millió fontos – mintegy 13 milliárd forintos – szerződését David Beckhammel a Gillette cég, miután a Los Angeles Galaxy jobbszélsője túlzott követelésekkel állt elő.

Az évekig a márka reklámarcának számító Beckham ugyanis százalékot akart a kampánnyal megkeresett profitból, de ezt a kérést már túl mohónak ítélte meg a cégvezetés.

Más reklámszerződéseibe sikerrel bevetette ezt a követelést az angol focista, így van, hogy a nevével eladott termékek után akár tíz százalék is leesik neki – mégpedig ez a világméretű kampányoknak köszönhetően hatalmas összeg.

Nem is kell tartani attól, hogy a Gillette-szerződés felborulásával szegényházba jutna a család: öt másik világcégnek is a reklámarca, bevételei meg megközelítik a 110 millió dollárt.

Kaszálnak a Beckham-effektussal

És hogy miért éri meg szerződtetni a világszerte hihetetlen népszerűségnek örvendő futballcsillagot? Egyszerű: bárhova igazol, bármilyen márka reklámkampányában is szerepel, garantáltan dőlni fog a pénz.

A Beckham-effektusnak elnevezett hatás néhány igen nagy kaszához segítette hozzá klubjait is: a Real Madrid csak a nevével eladott termékekből 300 millió fontos bevételhez jutott, és amerikai szerződtetésében is inkább az üzleti és családi ambíciók, mint szakmai érvek játszottak szerepet.

A borotvagyártó cég persze nem marad sztársportoló reklámarcok nélkül: új kampányukban a Barcelona francia csatárcsillaga, Thierry Henry, és a földkerekség legjobb férfi teniszezője, Roger Federer és a golfkirály Tiger Woods lesznek a „zászlóvivők”.

Blog.hu ajánló