40 milliós szerződést bukott David Beckham

David Beckhamnél nem sok nagyobb reklámértékkel bíró sportoló van napjainkban, de a sztár mohóságát már néha a cégek is túlzónak tartják.

Nyereményjáték

Nyerj 20 000 forint értékű családi belépőt a Sobri Jóska Élményparkba! (x)

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Furcsa igényeik vannak a fesztiválokon fellépő sztároknak - Ezeket kérték a VOLT fellépői! (x)

Jól jönne egy nagyobb mobilcsomag? Komoly havidíj- és készülékvásárlási kedvezmények a Telekomtól! (x)

Fesztivál az ezerarcú városban, ahová családostul is bátran mehetsz – Szuper programok várnak! (x)

Teljesen más oldalát mutatta meg Hosszú Katinka - Ilyennek látta a fotós munka közben (x)

Mit és mennyit kell inni nyáron, hogy éber és fitt maradj? Nem csak a cukormentesség a fontos! (x)

beauty and style

5 gyakorlat, ami lefaragja a külső combokra rakódott makacs zsírt »

Apró, cuki és megvédhet a bőrráktól: itthon is hozzájuthatsz »

Megőrül a néniért az internet, és te is imádni fogod a sminkjét »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem hosszabbította meg 40 millió fontos – mintegy 13 milliárd forintos – szerződését David Beckhammel a Gillette cég, miután a Los Angeles Galaxy jobbszélsője túlzott követelésekkel állt elő.

Az évekig a márka reklámarcának számító Beckham ugyanis százalékot akart a kampánnyal megkeresett profitból, de ezt a kérést már túl mohónak ítélte meg a cégvezetés.

Más reklámszerződéseibe sikerrel bevetette ezt a követelést az angol focista, így van, hogy a nevével eladott termékek után akár tíz százalék is leesik neki – mégpedig ez a világméretű kampányoknak köszönhetően hatalmas összeg.

Nem is kell tartani attól, hogy a Gillette-szerződés felborulásával szegényházba jutna a család: öt másik világcégnek is a reklámarca, bevételei meg megközelítik a 110 millió dollárt.

Kaszálnak a Beckham-effektussal

És hogy miért éri meg szerződtetni a világszerte hihetetlen népszerűségnek örvendő futballcsillagot? Egyszerű: bárhova igazol, bármilyen márka reklámkampányában is szerepel, garantáltan dőlni fog a pénz.

A Beckham-effektusnak elnevezett hatás néhány igen nagy kaszához segítette hozzá klubjait is: a Real Madrid csak a nevével eladott termékekből 300 millió fontos bevételhez jutott, és amerikai szerződtetésében is inkább az üzleti és családi ambíciók, mint szakmai érvek játszottak szerepet.

A borotvagyártó cég persze nem marad sztársportoló reklámarcok nélkül: új kampányukban a Barcelona francia csatárcsillaga, Thierry Henry, és a földkerekség legjobb férfi teniszezője, Roger Federer és a golfkirály Tiger Woods lesznek a „zászlóvivők”.

Blog.hu ajánló