40 milliós szerződést bukott David Beckham

David Beckhamnél nem sok nagyobb reklámértékkel bíró sportoló van napjainkban, de a sztár mohóságát már néha a cégek is túlzónak tartják.

Nyereményjáték

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj luxuskozmetikumokat egy pár Hollóházi Porcelán fülbevalóval!

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

Az iskolakezdési stressz jelei a gyereknél - Így segíthetsz neki csökkenteni a feszültséget

Arany cipő, ezüst szoknya - 3 tipp, hogyan viseld a metálfényű ruhadarabokat

Neked mennyit ér 2 élet? Jótékonysági licit indult Erika és Jázmin megsegítésére!

beauty and style

Cipzáras a ruhád hátulja? Így húzd fel egyedül könnyedén »

Minden, ami egy Disney-témájú esküvőhöz kellhet, ha gyermeki a lelketek »

Csak egy csíkot húzott, de négy szív lett belőle: szuper körömminta »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem hosszabbította meg 40 millió fontos – mintegy 13 milliárd forintos – szerződését David Beckhammel a Gillette cég, miután a Los Angeles Galaxy jobbszélsője túlzott követelésekkel állt elő.

Az évekig a márka reklámarcának számító Beckham ugyanis százalékot akart a kampánnyal megkeresett profitból, de ezt a kérést már túl mohónak ítélte meg a cégvezetés.

Más reklámszerződéseibe sikerrel bevetette ezt a követelést az angol focista, így van, hogy a nevével eladott termékek után akár tíz százalék is leesik neki – mégpedig ez a világméretű kampányoknak köszönhetően hatalmas összeg.

Nem is kell tartani attól, hogy a Gillette-szerződés felborulásával szegényházba jutna a család: öt másik világcégnek is a reklámarca, bevételei meg megközelítik a 110 millió dollárt.

Kaszálnak a Beckham-effektussal

És hogy miért éri meg szerződtetni a világszerte hihetetlen népszerűségnek örvendő futballcsillagot? Egyszerű: bárhova igazol, bármilyen márka reklámkampányában is szerepel, garantáltan dőlni fog a pénz.

A Beckham-effektusnak elnevezett hatás néhány igen nagy kaszához segítette hozzá klubjait is: a Real Madrid csak a nevével eladott termékekből 300 millió fontos bevételhez jutott, és amerikai szerződtetésében is inkább az üzleti és családi ambíciók, mint szakmai érvek játszottak szerepet.

A borotvagyártó cég persze nem marad sztársportoló reklámarcok nélkül: új kampányukban a Barcelona francia csatárcsillaga, Thierry Henry, és a földkerekség legjobb férfi teniszezője, Roger Federer és a golfkirály Tiger Woods lesznek a „zászlóvivők”.

Blog.hu ajánló