Íme az ország legjobb wc-je!

Győri a befutó

Erős mezőnyben, szoros befutóval, a BUDITIME on-line szavazásán a győri Árkád vécéje ítéltetett a legjobbnak a magyar vécék közül. Íme a győztes!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek
Ma délelőtt adták a BUDITIME díját: az ország legjobbjának a győri Árkád vécéje bizonyult, bár el kell ismerni, igen éles volt a mezőny. De hogy mi is ez az egész?

Breki-a-Béka és a BUDITIME

A BUDITIME projekt kitalálói korántsem unalomból kezdtek bele a vécé-mustrába: a nyilvános és vendéglátóipari egységekben található vécék tisztántartásának fontosságára igyekeznek felhívni az emberek figyelmét. A projekt kitalálói Breki-a-Békát bízták meg azzal, hogy térképezze fel az ország vécéinek állapotát, aki 2007 áprilisa óta közel 100 vécét vizsgált meg és dokumentált a blogján fotókkal és leírással.

Az "országos vécéturné" november 19-én, a vécé Világnapján ért véget, a Magyarország legjobb vécéjének járó díj átadására pedig ma délelőtt került sor a budapesti Arany János utcai metrómegálló nyilvános illemhelyéből szórakozóhellyé vált VOX-ban.

A nyertes a győri Árkád

A honlapra felkerült vécékből a pontozás alapján kiválasztott 10 legjobbra és Breki három kedvencére január 17-ig bárki leadhatta voksát. Az értékelés folyamán elsődleges szempont volt a tisztaság, a felszereltség, az esztétikum és a kényelem, a szavazás eredményeképpen pedig a Győri Árkád nyilvános illemhelye állhatott a dobogó első fokára speciális pontrendszerének köszönhetően. Emellett különdíjban részesült a MÁV szegedi pályaudvarának mosdója, és közönségdíjat kapott Breki egyik legkedvesebb vécéje, a Fecske, amelyet Ági Mama felügyel és tart ragyogóan tisztán.

A figyelemfelkeltés a lényeg

"A BUDITIME projekt keretében egy rendhagyó társadalmi kezdeményezést indítottunk el. Az ország legjobb vécéjének jutalmazásával szeretnénk felhívni a figyelmet a mosdók általános állapotának és tisztaságának fontosságára, hiszen az illemhelyek állapota részben tükrözi országunk tisztaságát és igényességét is. Ugyanakkor kíváncsiak voltunk arra is, hogy általánosságban mit gondolnak Magyarországon az emberek erről a témáról." – nyilatkozta Pataki Judit, a Domestos, a BUDITIME projektet szponzoráló márka menedzsere.
A díjátadón Szilágyi Mihály, a BUDITIME-projekt vezetője és koordinátora kifejtette, hogy az elmúlt közel egy év tapasztalatai alapján elképzelhető, hogy egy szélesebb társadalmi mozgalom követi majd az idei kezdeményezést.
Ezt is szeretjük