5 veszélyesnek hitt étel, amitől semmi bajod nem lesz! Nyugodtan eheted
Ne félj a következő finomságoktól, mert a közhiedelemmel ellentétben nem veszélyesek.

Dia

	Sokan félnek a vajtól, mert egy kalap alá veszik a margarinnal, ami tényleg egészségtelen. Kis mennyiségben azonban kifejezetten hasznos élelmiszer a vaj, mert zsírban oldódó vitaminokat és egészséges telített zsírokat tartalmaz.

Sokan félnek a vajtól, mert egy kalap alá veszik a margarinnal, ami tényleg egészségtelen. Kis mennyiségben azonban kifejezetten hasznos élelmiszer a vaj, mert zsírban oldódó vitaminokat és egészséges telített zsírokat tartalmaz.

Dia

	Ijesztően hangzik az állítás, hogy a sajt tömény zsír, pedig valójában több és értékesebb annál: sok fehérjét, kalciumot és probiotikumot tartalmaz. Ha még így is ódzkodsz tőle, fogyassz sovány sajtot!

Ijesztően hangzik az állítás, hogy a sajt tömény zsír, pedig valójában több és értékesebb annál: sok fehérjét, kalciumot és probiotikumot tartalmaz. Ha még így is ódzkodsz tőle, fogyassz sovány sajtot!

Dia

	Az étcsokoládéról már bebizonyosodott, hogy egészséges, de ha mértéktartó vagy, a csoki többi fajtájáról sem kell lemondanod. A jó minőségű csokoládé jót tesz a szívnek és a vérnyomásnak, és gátolja az érrendszeri megbetegedések kialakulását.

Az étcsokoládéról már bebizonyosodott, hogy egészséges, de ha mértéktartó vagy, a csoki többi fajtájáról sem kell lemondanod. A jó minőségű csokoládé jót tesz a szívnek és a vérnyomásnak, és gátolja az érrendszeri megbetegedések kialakulását.

Dia

	Akár mozizol, akár otthon tör rád a pattogatott kukorica utáni vágy, engedj neki! A popcorn kalóriatartalma nagyon alacsony, viszont olyan magas az antioxidáns-tartalma, mint bármelyik zöldségé vagy gyümölcsé.

Akár mozizol, akár otthon tör rád a pattogatott kukorica utáni vágy, engedj neki! A popcorn kalóriatartalma nagyon alacsony, viszont olyan magas az antioxidáns-tartalma, mint bármelyik zöldségé vagy gyümölcsé.

Dia

	A burgonya is sokak tiltólistáján szerepel, pedig ha nem olajjal készíted el, hanem megfőzöd, nem veszélyes, sőt: remek B6- és C-vitamin-forrás, és magas a rosttartalma.

A burgonya is sokak tiltólistáján szerepel, pedig ha nem olajjal készíted el, hanem megfőzöd, nem veszélyes, sőt: remek B6- és C-vitamin-forrás, és magas a rosttartalma.

Blog.hu ajánló
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: