68 milliárdot költöttek az új metrókocsikra: nem sokban különböznek a régiektől
Képek!
2018-ra az teljes jelenlegi készletet lecserélhetik.

Dia

	Bolla Tibor elmondása szerint a következő hónapokban két újabb szerelvény érkezik Budapestre, majd havi két újabb szerelvényt szállíthat le az orosz gyártó. A metrók eredeti gyártója, a Metrowagonmash újítja fel a 222 kocsit 219 millió euróért - vagyis közel 68 milliárd forintért -, az utolsó szerelvény 2018 második felében érkezhet meg Budapestre.

Bolla Tibor elmondása szerint a következő hónapokban két újabb szerelvény érkezik Budapestre, majd havi két újabb szerelvényt szállíthat le az orosz gyártó. A metrók eredeti gyártója, a Metrowagonmash újítja fel a 222 kocsit 219 millió euróért - vagyis közel 68 milliárd forintért -, az utolsó szerelvény 2018 második felében érkezhet meg Budapestre.

Fotó: MTI/Balogh Zoltán

Dia


                        	A vezérigazgató hangsúlyozta: új, energia-visszatápláló meghajtó rendszerrel szerelik fel a kocsikat, emiatt alacsonyabb lehet az üzemeltetési költség, és az alagút sem fog felmelegedni. A 2-es vonal szerelvényeihez igazították a külső és belső színvilágot, az utastérbe nem került klíma, mert az Bolla Tibor elmondása szerint jelentős többletköltséggel járt volna.

A vezérigazgató hangsúlyozta: új, energia-visszatápláló meghajtó rendszerrel szerelik fel a kocsikat, emiatt alacsonyabb lehet az üzemeltetési költség, és az alagút sem fog felmelegedni. A 2-es vonal szerelvényeihez igazították a külső és belső színvilágot, az utastérbe nem került klíma, mert az Bolla Tibor elmondása szerint jelentős többletköltséggel járt volna.

Fotó: MTI/Balogh Zoltán

Dia

	A 3-as metró járműtelepén tartott sajtótájékoztató előtt Bolla Tibor az MTI-nek elmondta, befejeződtek a szükséges tesztek, így a szerelvény az alagútban is megkezdheti a próbafutásokat. A tartampróbát üzemidőn kívül végzik majd, így az nem befolyásolja a metró utasforgalmi üzemét.

A 3-as metró járműtelepén tartott sajtótájékoztató előtt Bolla Tibor az MTI-nek elmondta, befejeződtek a szükséges tesztek, így a szerelvény az alagútban is megkezdheti a próbafutásokat. A tartampróbát üzemidőn kívül végzik majd, így az nem befolyásolja a metró utasforgalmi üzemét.

Fotó: MTI/Balogh Zoltán
Blog.hu ajánló
Fotó: