Ügyfélszolgálatteszt: melyik mobilosnál tudunk a leggyorsabban élő emberrel beszélni?

A Vodafone, Telenor vagy a T-mobile a leggyorsabb? Tesztünkből kiderül.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A hazai mobilszolgáltatók telefonos ügyfélszolgálatát tesztnek vetettük alá. Arra a kérdésre kerestük a választ, hogy mely szolgáltatónál tudunk a leggyorsabban hús-vér emberrel beszélni problémánkról. A probléma az e-számla volt, erről a szolgáltatásról szerettünk volna kérdéseket feltenni telefonon.

A Vodafone-nál nem lehet élő emberrel beszélni

Először a Vodafone ügyfélszolgálatát hívtuk a 1270-es számon, és kilenc perc után adtuk fel a reményt, hogy egy olyan menüpontot találjunk, ahol élő embert kapcsolnak.

A főmenüben egyáltalán nem volt ilyen opció, majd a szolgáltatások menüpontot próbáltuk, de ott nem szerepelt az e-számla. Ezt követően a 4-es gombbal a számlázási információkat hallgattuk végig, ezen belül volt az e-számla, amiről a 4-es gomb újabb megnyomásával tájékozódhattunk.

Itt először a gép végigmondta a cég aktuális nyereményjátékát, majd a Vodafone internetes oldalát ajánlotta, ahol megrendelhetjük a szolgáltatást.

Kérdéseket nem tudtunk feltenni, hiába hallgattuk végig a géphangot, nem ajánlotta fel az ügyintéző kapcsolását. Pozitív ugyanakkor, hogy az e-mailre, amit kérdéseinkkel küldünk a honlapon keresztül, gyorsan választ kaptunk.

Érdekesség, hogy az iPhone-tulajdonosokkal más a helyzet - iPhone-on is megpróbáltuk elérni az ügyfélszolgálatot, és alig két perc múlva már fel is ajánlották az ügyintéző kapcsolását.

Telenor: öt perc alatt találtuk meg

Másodszorra a Telenort próbáltuk a 1220-as számon. A főmenüben a Telenornál sincs ügyintéző kapcsolása opció, de itt legalább megtaláltuk azt a menüpontot, ahol végül sikerülhet élő emberrel beszélni az e-számláról.

A főmenüben a 6-os gomb a szolgáltatásokra visz, aztán újra a 6-os gomb, majd az 1-es, és már hallhatjuk is az e-számla előnyeit és azt, hogy hol tudunk regisztrálni. A szöveg végén a nullás gombbal tehetjük fel a kérdéseinket.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban a cancel culture, azaz az eltörléskultúra került terítékre. Mikor született meg, és mit jelent a cancel culture kifejezés? Miért veszélyes jelenség? Kik azok a híres személyek, akik érintettek? Honnan tudjuk, hogy valósak-e az ellenük felhozott vádak? Hogyan befolyásolja az eltörléskultúra a stand up comedy műfaját?

Promóció

A leggyorsabb a T-mobile

A három mobilszolgáltató közül a T-mobile-nál találtunk leggyorsabban élő emberre. A 1430-as telefonszám tárcsázása után a főmenüben itt sem ajánlják fel egyből az ügyintéző kapcsolása opciót, viszont a 4-es, majd a 0-ás gomb megnyomásával már kapcsolódunk is az ügyintézőhöz - feltéve, ha beütjük a jelszavunkat. A hívás kezdetétől az opció megtalálásáig mindössze két perc telt el.

Ezt is szeretjük