Túl szexi volt! Ezért dobták ki az énekesnőt a reklámfilmből

Rihanna már aláírta a szerződést a testápoló céggel, de az új igazgató túl szexinek találta.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rihanna talán éppen annyira híres a botrányairól, szexi ruháiról és szabados viselkedéséről, mint a dalairól.

Ami azonban a sikerének a kulcsa, az most gátat vetett egy újabb projekt megvalósulásának - Rihanna ugyanis azért nem kerülhetett be egy nagy múltú testápoló márka reklámjába, mert a vezetőség túlságosan szexinek találta.

Túl szexi lány

A testápoló cég volt az, aki szponzorálta Rihanna tavalyi világ körüli turnéját, többek között ezzel is ünnepelve százéves fennállásukat, cserébe pedig Rihanna szerepelt volna egy reklámfilmsorozatban.

Az énekesnő kapcsolódott már egy korábbi reklámfilmjükhöz is, amiben egy pár bújik össze szerelmesen az ágyban, a háttérben pedig Rihanna California King Bed című dala szól - az eredeti változatban Rihanna fekszik az ágyon, ám ezt a verziót a cég végül mégsem vállalta be.

Most azonban, Stefan Heidenreich, a Beiersdorf cég új igazgatója - ami alá a testápoló márka is tartozik - azt mondta, hogy Rihanna túl szexi ahhoz, hogy a reklámok középpontjában szerepeljen.

- A reklámok Rihanna szereplésével nem kaptak zöld utat. Nem látom, hogyan kapcsolódhatna Rihanna ehhez a márkához - mondta a 49 éves igazgató. - A mi cégünk a bizalomra, a családra és a megbízhatóságra épül.

Amikor a cég tavaly szerződtette Rihannát, még úgy nyilatkoztak, nagyon izgatottak, hogy a fedélzeten üdvözölhetik a sztárt, ám úgy látszik, az új igazgatónak más elképzelései vannak a jövőbeli reklámokról.

Ez a 22 éves lány keres legjobban Hollywoodban

Nézegess képeket!

Elolvasom

A Forbes magazin szerint egyébként a céggel kötött szerződésnek nagy szerepe volt abban, hogy Rihanna tavaly a leggazdagabb hírességek 30 alatt listáján az előkelő harmadik helyet szerezte meg úgy, hogy 12 hónapon belül 53 millió dollárt keresett.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük