- Vicces volt a frizurám, de ez volt a menő

A mesterfodrász önkritikája

Zsidró Tamás hajszobrász szerint nincs mit szégyellni a régi frizuráinkon. Szerinted?

Zsidró Tamás frizurája mindig makulátlan volt, ennek ellenére a mesterfodrász is őriz magáról megmosolyogtató régi fotókat, de állítja, akkoriban az a frizura is menő volt.

Szerinte nem válhat cikivé egy letűnt divatág, pusztán arról van szó, hogy változnak az idők, ahogy változnak az igények is.

Változó divat

Ha a múltat nézzük, nincs olyan, amin valóban nevetni lehetne, hiszen a trendek mindig változtak, mindig változni is fognak - vallja Zsidró Tamás mesterfodrász.

- Valamelyik divatdiktátor mondta anno, hogy a divatot először mindig kiröhögjük, utána hordjuk, utána pedig megint kiröhögjük. Ez nagyon igaz, hiszen, ha megnézzük, annak idején a Bundesliga-frizura iszonyú népszerű volt, ma már viszont csak mosolyognak rajta a legtöbben. Ettől függetlenül, ha visszahoznánk a divatba, akkor megint gyorsan elterjedne. A divat hat ránk. Sokan mondják, hogy nem akarják követni, de végül az utca divatja mindenkire ráerőszakolja magát.

Régen például mindenki feketében járt, mostanában pedig egy színkavalkád van az utcán. Hiába is akarná kikerülni valaki a divatot, ez egyrészt felesleges, másrészt pedig semmi esélye.

Formálódó igények

Bakiként nem tud tekinteni régi frizurákra, elmondása szerint egyszerűen csak ma már nem az a menő, ami annak idején az volt.

- Emlékszem, mikor a VIVA elkezdte ismételni a régi Randikommandók adását, akkor magam is megmosolyogtam néhány frizurát, amit csináltam. Ugyanígy az én régi frizurám is vicces, de ilyenkor nem szabad elfelejteni, hogy akkoriban ez volt a menő.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt persze lehet divatbakinak nevezni, de tulajdonképpen csak arról van szó, hogy változnak az idők, és változnak az igények is. A VIVA Randikommandó adásában ismét a legújabb trendeken lesz a hangsúly, és az augusztus végén debütáló műsorban a szereplők is sokszor meglepődnek majd, hogy mi hozható ki belőlük egy extrém, de hordható frizurával.

Volt már olyan frizurád, amit nagyon megbántál?

Ezt is szeretjük