Orbán és Schmitt után Tarlós is megkapta a magáét
Orbánt egy almával vetették össze, a főpolgármestert átneveznék. Vicces csoportok a Facebookon.
Tarlós István, ha így folytatja, valószínűleg megkapja a legtöbb átnevezést végrehajtó polgármester címét. A főpolgármester átneveztette a repülőteret, a Moszkva teret, a Köztársaság teret, tervezik továbbá, hogy a Lágymányosi hidat is átnevezik Rákóczi hídra.
Tarlós átnevezési hajráját a vicces kedvű Facebook-felhasználók megelégelték, és létrehozták a Nevezzük át Tarlós Istvánt csoportot, ami 24 óra alatt több mint 10 ezer rajongót hozott. Így ez a csoport kétségkívül az év csoportjává vált a politikusok kifigurázása kategóriában.
Ám nem Tarlós az egyetlen, akit megtaláltak a Facebook-felhasználók. Amikor Orbán Viktor csatlakozott a Facebookhoz, mindenki azt leste, hány rajongója is lesz a miniszterelnöknek.
Alma vs Orbán Viktor
Erre a felhasználók létrehoztak egy ellencsoportot, Vajon lehet-e több rajongója ennek a szép almának, mint Orbán Viktornak? címmel. Az ügy pikantériája az volt, hogy az alma esetenként megelőzte Orbán Viktort.
Hasonlóan vicces, ha nem viccesebb volt Szalai Annamária kifigurázása. A Médiatanács elnöke egy interjúban kijelentette, ő is fent van a Facebookon, de álnéven. Amint ez kiderült, létrejött a Nem én vagyok Szalai Annamária csoport, amit több ezren lájkoltak, jelezve, hogy nem ők azok, akik titokban, álnéven figyelik a felhasználói adatlapokat.
A tűzijáték, Schmitt Pál és az árvízkárosultak
Előfordult olyan is, hogy egy csoport egészen magasra tört, és tényleges eredményeket ér el. Ilyen volt a Mondjunk le az augusztus 20-ai tűzijáték élményéről az árvízkárosultak javára csoport, amelyhez több mint 240 ezren csatlakoztak. A kormány megfontolta a javaslatot, és végül úgy döntött: megtartják a tűzijátékot, de szerényebben, mint korábban.
Persze ez a kezdeményezés se múlhatott el viccelődés nélkül, létrejött például a Mondjunk le Schmitt Pálról az árvízkárosultak javára nevezetű csoport, amely közel 10 ezer rajongót szerzett.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció