Így szabadulj meg a menstruáció okozta hisztitől és rosszkedvtől
Nem kell beletörődnöd, hogy havonta néhány napra nem vagy önmagad. Elmondjuk, mit tehetsz.

Dia

	Mindig fontos a rendszeres, pihentető alvás, de ilyenkor különösen, mert ha fáradt vagy, sokkal ingerlékenyebb és érzékenyebb is leszel.

Mindig fontos a rendszeres, pihentető alvás, de ilyenkor különösen, mert ha fáradt vagy, sokkal ingerlékenyebb és érzékenyebb is leszel.

Dia

	Kerüld a koffeintartalmú italokat, például a kávét, a kólát és a fekete teát, mert felerősíthetik az idegességedet.

Kerüld a koffeintartalmú italokat, például a kávét, a kólát és a fekete teát, mert felerősíthetik az idegességedet.

Dia

	Egyél csokit! Egyébként is előfordulhat, hogy azokon a napokon jobban kívánod az édességet, de akkor is jót tesz, ha nem érzel nagyobb vágyat a csokoládé iránt, mint máskor.

Egyél csokit! Egyébként is előfordulhat, hogy azokon a napokon jobban kívánod az édességet, de akkor is jót tesz, ha nem érzel nagyobb vágyat a csokoládé iránt, mint máskor.

Dia

	Kerüld a sós ételeket! A vérnyomásodra is hatással vannak, és a vizet is visszatartják.

Kerüld a sós ételeket! A vérnyomásodra is hatással vannak, és a vizet is visszatartják.

Dia


                        	Ne feledkezz meg a folyadékpótlásról: a legjobb, ha sima vizet iszol. Emellett mozogj rendszeresen!

Ne feledkezz meg a folyadékpótlásról: a legjobb, ha sima vizet iszol. Emellett mozogj rendszeresen!

Dia

	Vannak vitaminok, melyek rendszeres fogyasztása csökkenti a menstruációkor jelentkező rosszkedv mértékét. Ilyen például a magnézium, a B6-vitamin és a kalcium.

Vannak vitaminok, melyek rendszeres fogyasztása csökkenti a menstruációkor jelentkező rosszkedv mértékét. Ilyen például a magnézium, a B6-vitamin és a kalcium.

Dia

	Relaxálj a szabad levegőn, vagy kezdj el jógázni!

Relaxálj a szabad levegőn, vagy kezdj el jógázni!

Blog.hu ajánló
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: