A Balatonra vagy a Velencei-tóra utazol? 15% kedvezmény jár a vonaton mindenkinek

Egyre népszerűbb az akció, ami augusztus végéig tart.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Akár a Balatonra, akár a Velencei-tóra készülsz, érdemes lesz vonatra szállnod. A MÁV akciója szerint ugyanis, ha a menetjegyet az utazók az interneten keresztül váltják meg, a két célállomásra 15%-kal olcsóbban kapják meg jegyüket. Az online jegykedvezménnyel augusztus 27-ig lehet élni.

Az e-Balaton, illetve az e-Velence kedvezmény azonban csak a menetrendi keresőben @-cal jelölt vonatok esetében, online váltott jegyekre érvényes - írja a közlemény. A nyári menetrendváltástól bevezetett kedvezménnyel igénybe vehető vonatok listája az alábbi linken tekinthető meg.

Az e-Balaton jegy tetszőleges balatoni kiinduló vagy célállomással megváltható, e-Velence esetén pedig Velence, Velencefürdő, Gárdony vagy Agárd állomás lehet az úti cél vagy az indulási pont. A kedvezmény nem vehető igénybe kerékpárjegy, élőállat jegy, illetve felárak után, valamint Budapest-bérlethez váltott csatlakozó jeggyel.

Népszerű az online jegyváltás

Az e-Balaton, illetve e-Velence jegyet akár mobiltelefonon vagy laptop képernyőjén, de természetesen kinyomtatva is be lehet mutathatni a jegyvizsgálónak. Az e-Balaton és az e-Velence jegyek bevezetése óta eltelt közel másfél hónap leforgása alatt több mint 12 500 fogyott belőlük.

Az e-vonatjegyek egyébként is egyre népszerűbbek az utasok körében: tavaly az előző évihez képest 18%-kal több, összesen 1,46 millió vásárlás történt a vasúttársaság internetes értékesítési rendszerében - ez a teljes belföldi értékesítés 7%-át tette ki.

2017 első félévében pedig már 926 ezernél tart az online jegyvásárlások száma, ami 35%-kal több, mint 2016 hasonló időszakában. Az online vásárlások háromnegyedében az e-vonatjegyet választják az utasok.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük