7 lépés, amivel kétszer olyan gyorsan telik majd a tanév
Az iskolai stressz megnehezítheti a mindennapokat. Elmondjuk, hogyan kezelheted.

Dia


                        	Ne tanuld túl magad! Fontos, hogy felkészülj, de nem szabad átesned a ló másik oldalára, mert csak feleslegesen fárasztod magad, és túlhalmozod az információkat a fejedben, vagyis kevesebbet fogsz megjegyezni.

Ne tanuld túl magad! Fontos, hogy felkészülj, de nem szabad átesned a ló másik oldalára, mert csak feleslegesen fárasztod magad, és túlhalmozod az információkat a fejedben, vagyis kevesebbet fogsz megjegyezni.

Dia

	Készíts rangsort! Nézd át a teendőidet, és állítsd őket fontossági sorrendbe. Így könnyedén uralhatod a káoszt.

Készíts rangsort! Nézd át a teendőidet, és állítsd őket fontossági sorrendbe. Így könnyedén uralhatod a káoszt.

Dia

	Nem szégyen segítséget kérni! Ha úgy érzed, hogy megosztva könnyebb lenne a rád nehezedő teher, beszélj a szüleiddel, barátaiddal, tanáraiddal!

Nem szégyen segítséget kérni! Ha úgy érzed, hogy megosztva könnyebb lenne a rád nehezedő teher, beszélj a szüleiddel, barátaiddal, tanáraiddal!

Dia

	Bár a kávé vagy az energiaital jó megoldásnak tűnhet az álmosság leküzdésére, többet ártasz velük, mint használsz - inkább kerüld őket.

Bár a kávé vagy az energiaital jó megoldásnak tűnhet az álmosság leküzdésére, többet ártasz velük, mint használsz - inkább kerüld őket.

Dia


                        	Tarts szüneteket! Iktass be legalább óránként tíz percet, amikor lazítasz, eszel, elengeded a gondokat, és nem idegeskedsz.

Tarts szüneteket! Iktass be legalább óránként tíz percet, amikor lazítasz, eszel, elengeded a gondokat, és nem idegeskedsz.

Dia


                        	Keress valami olyan hobbit, ami kikapcsol! Relaxálj, jógázz, fuss, tégy bármit, ami ellazít, és segít kiüríteni az elméd.

Keress valami olyan hobbit, ami kikapcsol! Relaxálj, jógázz, fuss, tégy bármit, ami ellazít, és segít kiüríteni az elméd.

Dia


                        	Szánj elég időt az alvásra! Feküdj le éjfél előtt, és legalább nyolc órát pihenj minden nap.

Szánj elég időt az alvásra! Feküdj le éjfél előtt, és legalább nyolc órát pihenj minden nap.

Blog.hu ajánló
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: