Ha ezt naponta megteszed, sokkal tovább fogsz élni! Csak 20 percet kell rászánnod

A tudósok szerint ettől függ, hogy milyen hosszú lesz az életed.

Promóció

Nyereményjáték

Nyerj közel 160 ezer forint értékű Philips szőrtelenítőt a tartósan sima bőrért! (x)

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című, szórakoztató történelmi könyvet!

összesen 3 db játék

Ez is érdekelhet

Meseszép, valódi igazgyöngy ékszerek különleges alkalmakra 19 900 forinttól - Ballagásra, diplomaosztóra, esküvőre (x)

Molnár Piroska igazi maffiavezér - Ilyen, amikor féltő és uralkodó férfibőrbe bújik (x)

Színezüst és -arany körömékszerek, különleges mintákkal 4500 forinttól - Gyönyörű és tartós manikűr 2 perc alatt! (x)

Folyton levert, fáradt vagy? Állandó éhség gyötör? - Candida állhat a háttérben! (x)

Emlékszel még Janikovszky Éva meséire? Most együtt élvezhetitek a gyerekeddel (x)

beauty and style

Minden nőt elcsábítanak: tündérien mutatós, fonott talpú cipők »

Egyszerű, de meseszép ruhák a Valentino tervezőjétől - Elragadó kollekció »

Szőrtelenítő krém házilag: 3 hozzávaló, és eltűnnek a pihék »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem titok, hogy a rendszeres testmozgás hiánya elhízáshoz vezethet, de a tudósok most egy sokkal súlyosabb következményre hívták fel a figyelmet.

Egy kutatásból kiderült, hogy azoknak, akik még sétálni sem szoktak legalább napi egyszer, nagymértékben megnő az esélyük a korai halálra.

Napi 20 perc séta kötelező

Nem kell aktívan sportolni ahhoz, hogy tegyél az egészségedért, de az alapvető napi testmozgást nem szabad kikerülni - ezt most egy újabb tudományos kutatás erősítette meg.

A Cambridge-i Egyetem tanulmánya kimondja, hogy a hosszú élet érdekében mindennap be kell iktatni legalább 20 perc sétát: ez az a minimum testmozgás, amire mindenkinek szüksége van.

A tudósok szerint a mozgáshiány sokkal nagyobb eséllyel vezethet korai halálhoz, mint a túlsúly kialakulásához, mert gyengíti az immunrendszert, fogékonyabbá tesz a betegségekre, és nemcsak az izmok, de az anyagcsere és a vérkeringés is ellustul - ha pedig még az elhízás is kialakul, ennek következményeivel is számolni kell.

Persze a legjobb az volna, ha mindenki legalább egy órát sportolna hetente több alkalommal is, de a tudósok tisztában vannak vele, hogy a mai világban erre nem mindig van idő és kapacitás, ezért hangsúlyozták, hogy már napi 20 perc séta is 16-30%-kal csökkenti a korai halál esélyét.

5 intő jel, hogy nem kellene edzened

Előfordulhat, hogy a testnek valamiért nem használ az edzés, és ezt az alábbi módokon próbálja a tudtodra adni.