Ezen az egy apróságon múlik, hogy hogyan alszol: a legtöbben rosszul csinálják
Rosszul alszol éjszaka, és fáradtan ébredsz? Ez lehet a gond.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talkshow-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Ez a szezon legnőiesebb lábbelije: így viseld a bársonycsizmát »

Csak napi 10 perc, és nem fulladsz ki: lassú jógagyakorlatokkal is lehet fogyni »

Csodásan ragyogó bőr ráncok és száraz foltok nélkül: narancsos arcpakolás házilag »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jó alvás elengedhetetlen feltétele a normális közérzetnek, hiszen ha nem pihened ki magad éjszaka, amikor a test és a szervezet regenerálódik, nem újult erővel indulsz neki a napnak, és folyamatosan fáradt, dekoncentrált leszel. Könnyen lehet azonban, hogy egy apró szokás pozitív változást hoz. Próbáld ki!

Szánj időt a lefekvésre!

Nem szerencsés megvárni a lefekvéssel azt az állapotot, amikor már szinte bezuhansz az ágyba a fáradtságtól. Dr. Lisa Shives, a Linden Center for Sleep and Weight Management alapítója szerint érdemes felkészülni az alvásra, és amikor csak teheted, egy órával előtte már semmi mással ne foglalkozz, csak hangolódj a pihenésre. A szakértő szerint ideális esetben ez a napi rutin részét kell, hogy képezze.

Így hangolódj!

Dr. Lisa Shives azt tanácsolja, hogy az alvás tervezett időpontja előtti egy órában már semmit ne csinálj, és kapcsold ki az összes elektronikai készüléket, beleértve a tévét és a számítógépet is. Az okostelefont is tedd le, lehetőleg minél nagyobb csendben teljen a napod lezárása.

A lámpákat is kapcsold le, mert az erős fény azt üzeni az agynak, hogy ébren kell maradni, dolgozni kell, pedig ennek pont az ellenkezőjét szeretnéd elérni. Legfeljebb egy kellemes, derengő fényű éjjeli lámpát hagyj égve, ha nem szereted a teljes sötétséget.

Gondolkodj vagy olvass!

Helyezd magad kényelembe az alvás előtti egy órában, és merülj a gondolataidba! Értékeld a napot, fejben vedd át, hogy mi történt, ez is segít majd az információk alvás közben történő feldolgozásában. Ha fárasztónak érzed a gondolkodást, kikapcsolódásként olvass könyvet, de a tévét, a telefont vagy a számítógépet már ne kapcsold vissza, mert ezek összezavarják a neurotranszmittereket, és sokkal tovább ébren tartanak, mint kellene.

Blog.hu ajánló