Ezeket a videókat nézik a magyar fiatalok: napi 2 órát szánnak rá
Napi átlag két órát youtube-oznak a harminc év alattiak - TheVR, Szirmai Gergely és Dancsó Péter a top 3-ban.

Nyereményjáték

Nyerj kényeztető, masszázzsal és wellness-szel kombinált élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

Nyerj platinával díszített Angyalszárny nyakláncot fehér finomporcelánból! (x)

összesen 6 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Férfi még nem öltözött fel ennyire hülyén - Elmondjuk, miért tette »

Nagyon öregít, ha nem jól teszed fel: a tökéletes füstös szemek titka »

A '90-es évek kedvenc manökenje volt: rövid fazonjai divatosabbak, mint valaha »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A 10 és 29 év közötti fiatalok 96%-a rendszeresen néz YouTube-videókat, saját bevallásuk szerint átlag napi két órát töltenek a videómegosztón. A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére, 22%-uk napi négy óránál többet szán videónézésre - derült ki a SAKKOM Interaktív reprezentatív influencer kutatásából, melyet a Gemiusszal közösen végeztek. Hatásukra vásárolnak is: minden harmadik fiatal vett már meg vagy próbált ki valamit miattuk.

Lakóhelytől, családi háttértől függetlenül szinte minden magyar fiatal rendszeresen néz YouTube-videókat, átlagosan napi 118 percük jut rá. A legnagyobb részben a 10-15 évesek életét tölti ki a videónézés, köztük minden ötödik napi négy óránál többet böngészik a videómegosztón. A 10-29 évesek körében sorrendben a vicces tartalmak, a gamer-, vagyis játékvideók, illetve a személyes videós tartalmak - vlogok - a legnépszerűbbek. Ezenkívül még a hogyan csináld típusú, életmód, szépség, divat témájú és lakberendezős, DIY - vagyis csináld magad - tartalmakat fogyasztják.

Visszahúzódók, online tévézők, követők és alkalmi látogatók

Nemek tekintetében persze nagy eltérések mutatkoznak. A fiúk, illetve férfiak szűkebb palettáról válogatnak, a tudományos témájú és gamervideók érdeklik őket elsősorban, míg a lányok, nők leginkább életmód, szépség, lakberendezés témában készült tartalmakra kattannak rá, és ők a vlogok rendszeres követői is. "A kor előrehaladtával a változó élethelyzetek is jelentősen befolyásolják a tartalomfogyasztási szokásokat. A 19-23 évesek például a főzéssel kapcsolatos videókra és a márkák csatornáin elérhető tartalmakra nyitottabbak" - mondta Kozarek Andrea, a SAKKOM Interaktív szakmai igazgatója.

A használati szokások alapján négy markáns nézői csoport rajzolódott ki: a videózók több mint harmadát adó visszahúzódó karakterek, az online tévézők, illetve a vloggerekhez magukat legközelebb érző aktív rajongók és az alkalmi látogatók. A kutatásból kiderült az is, hogy TheVR, Szirmai Gergely és Dancsó Péter YouTube-csatornája a legkedveltebb a magyar 10-29 évesek véleménye alapján, de a top 10-es listán helyet kapott PamKutya, Viszkok Fruzsi, BENIIPOWA és Zsozeatya is.

Elég egy kép, és irány a bolt

A 10-29 évesek 83%-a követ influencereket - véleményvezéreket - valamilyen csatornán, de nem csak a YouTube-on nézik kedvenceiket: a fiatalok közel fele Facebookon és Instagramon is figyelemmel kíséri őket. Négyből hárman úgy gondolják, hogy hatással vannak rájuk az influencerek, a 10-15 évesek fele kifejezetten nagyra tartja őket. "A fiatalok harmada például konkrétan emlékezett olyan esetre, hogy csak azért vásárolt meg vagy próbált ki egy adott terméket, mert a számára véleményformálónak számító személy Facebook- vagy Instagram-posztjában látta, hogy ő is azt viseli, használja vagy éppen fogyasztja" - tette hozzá Kozarek Andrea.

A cikk az ajánló után folytatódik

A spontán kérdésre adott válaszok alapján az influencerek népszerűségi listáját Dancsó Péter vezeti a 10-29 évesek körében, őt követi TheVR csapata, majd a listán egyedüli nőként szereplő Viszkok Fruzsi, de helyet kapott a rangsorban Magyarósi Csaba, Dezső Bence és Nessaj is. A kutatás adatai és további toplisták a Special Effects Media szakmai partner bevonásával a SAKKOM Interaktív által összeállított Influencer Magazinban érhetők el.

Top 10 hazai YouTube-csatorna a 10-29 évesek körében

  1. TheVR
  2. Szirmai Gergely
  3. Dancsó Péter
  4. Nessaj
  5. PamKutya
  6. Magyarósi Csaba
  7. Viszkok Fruzsi
  8. BENIIPOWA
  9. Zsozeatya
  10.  Barni

Legnépszerűbb influencerek a 10-29 évesek körében

  1. Dancsó Péter
  2. TheVR
  3. Viszkok Fruzsi
  4. Szirmai Gergely
  5. PamKutya
  6. Magyarósi Csaba
  7. Dezső Bence
  8. PewDiePie
  9. UNFIELD
  10. Nessaj
Blog.hu ajánló