Elképesztően hasznos dolgot vezet be a mentőszolgálat - Győrfi Pál beszélt a részletekről

Élet Mentő Pont elnevezéssel indított kampányt a mentőszolgálat.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Élet Mentő Pont elnevezéssel indított kampányt az Országos Mentőszolgálat. A cél az, hogy a kezdeményezéshez csatlakozó cégek, vendéglátóhelyek teremtsék meg az azonnali életmentés feltételeit arra az esetre, ha valaki éppen ott kerül életveszélybe, például hirtelen szívmegállás miatt újraélesztésre szorul - közölte a mentőszolgálat kommunikációs és PR-vezetője kedden az MTI-vel.

Győrfi Pál közleményében azt írta, a mentőszolgálat várja a programhoz csatlakozni kívánó budapesti és vidéki éttermek, cégek, üzletek, sportlétesítmények jelentkezését. Mint írta, a kezdeményezés célja, hogy az azonnali életmentés feltételei a lehető legtöbb nyilvános helyen biztosítottak legyenek Magyarországon.

A mentőszolgálat szóvivője közleményében felhívta a figyelmet arra, az Élet Mentő Pont márkanév egy olyan, társadalmi felelősségvállalást tükröző értéket jelenít meg, amit a birtokosa az emberek életbiztonságáért képvisel.

A minősítés feltétele, hogy az ott dolgozók elsajátítsák az életmentés alapjait, és legyen a helyszínen egy bárki által használható defibrillátor-készülék is. A márka odaítélése esetén a cégek, szervezetek jogosultak lesznek az Élet Mentő Pont védjegyének használatára.

Kiemelt kép: MTI/Balázs Attila.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük