Robotellenőrök és zöld úttest Budapesten
Ezt hozta Vitézy alatt a BKK
A BKK önállósága megszűnt, vezetőjét leváltották. De mi történt négy év alatt a közlekedésben?

Dia

	Az 1-es és a 3-as villamos vonalának felújítása jelenleg is zajlik, ám az ígéretek szerint hamarosan befejeződik, miközben a vonal meghosszabbításával kapcsolatos munkák is folynak. 2015-ben pedig érkeznek az új, alacsony padlós villamosok, amik már a vonal egyik jellemző felületén, a füvesített síneken gördülhetnek. A BKK szerint egyébként a pázsit kihelyezése zajcsökkentő hatással jár.

Az 1-es és a 3-as villamos vonalának felújítása jelenleg is zajlik, ám az ígéretek szerint hamarosan befejeződik, miközben a vonal meghosszabbításával kapcsolatos munkák is folynak. 2015-ben pedig érkeznek az új, alacsony padlós villamosok, amik már a vonal egyik jellemző felületén, a füvesített síneken gördülhetnek. A BKK szerint egyébként a pázsit kihelyezése zajcsökkentő hatással jár.

Fotó: Facebook.com/BKK

Dia

	Bérletet és jegyet is lehet vásárolni az új BKK-automatákból. Egyelőre csak a frekventáltabb helyeken találkozhatnak az utasok a masinákkal, de egy kormányhatározat szerint 2,3 milliárd forintos uniós támogatás érkezik, aminek köszönhetően háromszáz új automatát állítanak fel a fővárosban és az agglomerációban.

Bérletet és jegyet is lehet vásárolni az új BKK-automatákból. Egyelőre csak a frekventáltabb helyeken találkozhatnak az utasok a masinákkal, de egy kormányhatározat szerint 2,3 milliárd forintos uniós támogatás érkezik, aminek köszönhetően háromszáz új automatát állítanak fel a fővárosban és az agglomerációban.

Fotó: Facebook.com/BKK

Dia

	A BKK egyik nagy dobása az idén debütált BUBI. Az első budapesti közbringarendszer ugyan több hónapot csúszott, mégis átadásra került, és azóta nem volt vele probléma. A főváros nemrég arról döntött, hogy a meglévők mellé 21 új helyszínre telepítenek állomásokat. Ezt a késedelemből származó kötbérből fedezi majd a budapesti költségvetés.

A BKK egyik nagy dobása az idén debütált BUBI. Az első budapesti közbringarendszer ugyan több hónapot csúszott, mégis átadásra került, és azóta nem volt vele probléma. A főváros nemrég arról döntött, hogy a meglévők mellé 21 új helyszínre telepítenek állomásokat. Ezt a késedelemből származó kötbérből fedezi majd a budapesti költségvetés.

Fotó: Facebook.com/BKK

Dia

	A Forgalomirányítási és Utastájékoztatási Rendszer - FUTÁR - pár napja már azt is lehetővé teszi, hogy Google-térképen, valós időben kapjon információkat az utas a járatok aktuális helyzetéről. A már mobiltelefonról is elérhető szolgáltatás segítségével a BKK ígérete szerint egyszerűbb és pontosabb lesz az utazás megtervezése. Reméljük, hogy a hivatalos átadó - október 1. - óta már pontosabban működnek a FUTÁR megállóban elhelyezett kijelzői, mint tesztünk idején.

A Forgalomirányítási és Utastájékoztatási Rendszer - FUTÁR - pár napja már azt is lehetővé teszi, hogy Google-térképen, valós időben kapjon információkat az utas a járatok aktuális helyzetéről. A már mobiltelefonról is elérhető szolgáltatás segítségével a BKK ígérete szerint egyszerűbb és pontosabb lesz az utazás megtervezése. Reméljük, hogy a hivatalos átadó - október 1. - óta már pontosabban működnek a FUTÁR megállóban elhelyezett kijelzői, mint tesztünk idején.

Fotó: Facebook.com/BKK

Dia

	Amiről egyelőre még csak álmodhatnak a budapestiek, de legalább szerződés már van róla: az elektronikus jegyrendszer. A Tarlós István és Vitézy Dávid által aláírt dokumentum szerint 2017-ig több ütemben, fokozatosan épül ki a rendszer. A metrómegállókban eztán már nem ellenőrök, hanem beléptető kapuk várhatják az utasokat.

Amiről egyelőre még csak álmodhatnak a budapestiek, de legalább szerződés már van róla: az elektronikus jegyrendszer. A Tarlós István és Vitézy Dávid által aláírt dokumentum szerint 2017-ig több ütemben, fokozatosan épül ki a rendszer. A metrómegállókban eztán már nem ellenőrök, hanem beléptető kapuk várhatják az utasokat.

Fotó: Facebook.com/BKK
Blog.hu ajánló
Fotó: