7 nyári finomság, amitől barnább lesz a bőröd!
Ráadásul mind nagyon egészséges
Ha szeretnél barnább bőrt, ezeket iktasd be az étrendedbe!

Dia

	Fogyassz minél több sárgadinnyét a szép barna bőrért! Korábbi cikkünkben bővebben is olvashatsz barnító hatásáról és már jótékony tulajdonságairól, kattints ide!

Fogyassz minél több sárgadinnyét a szép barna bőrért! Korábbi cikkünkben bővebben is olvashatsz barnító hatásáról és már jótékony tulajdonságairól, kattints ide!

Dia


                        	Szintén erős színező hatása van a sárgarépának, ugyanúgy, ahogyan a többi béta-karotin-tartalmú zöldségnek és gyümölcsnek.

Szintén erős színező hatása van a sárgarépának, ugyanúgy, ahogyan a többi béta-karotin-tartalmú zöldségnek és gyümölcsnek.

Dia

	Ide tartozik a sárgabarack is, ráadásul szezonja van, és nagyon egészséges - ide kattintva bővebben is olvashatsz róla.

Ide tartozik a sárgabarack is, ráadásul szezonja van, és nagyon egészséges - ide kattintva bővebben is olvashatsz róla.

Dia


                        	Az őszibaracknak magas az A-vitamin-tartalma, és még a leégéssel is felveszi a harcot.

Az őszibaracknak magas az A-vitamin-tartalma, és még a leégéssel is felveszi a harcot.

Dia

	A spenótban található sárga színanyag elősegíti a barnulást, a rengeteg vitamin és antioxidáns pedig hozzájárul a bőröd egészségéhez és szépségéhez.

A spenótban található sárga színanyag elősegíti a barnulást, a rengeteg vitamin és antioxidáns pedig hozzájárul a bőröd egészségéhez és szépségéhez.

Dia

	Bőrregeneráló hatású az olívaolaj, valamint sok A-vitamin van benne, ezért ezt is fogyaszthatod nyári salátákhoz, ha barnulni szeretnél.

Bőrregeneráló hatású az olívaolaj, valamint sok A-vitamin van benne, ezért ezt is fogyaszthatod nyári salátákhoz, ha barnulni szeretnél.

Dia


                        	Talán meglepő, de nemcsak a zöldségekkel és gyümölcsökkel, hanem a tejtermékekkel is tehetsz a barnulásért. A legalkalmasabb erre a túró, mert a benne található kalcium is azért dolgozik, hogy megfogjon a nap.

Talán meglepő, de nemcsak a zöldségekkel és gyümölcsökkel, hanem a tejtermékekkel is tehetsz a barnulásért. A legalkalmasabb erre a túró, mert a benne található kalcium is azért dolgozik, hogy megfogjon a nap.

Blog.hu ajánló
Szerző: Marton Adrienn
Fotó: