Így lehetsz világhírű anélkül, hogy bármit is tennél érte

Neki sikerült

Napok óta egy tizenéves pénztárosfiútól hangos a média, eleinte nem is tudott róla.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Az interneten fokozottan érvényesül a pillangóhatás: egyetlen jelentéktelennek tűnő poszt olyan lavinát indíthat el, amire senki sem számított.

Ez történt a napokban is, így lett egy egyszerű zöldségesfiúból néhány óra alatt az internet sztárja anélkül, hogy bármi szokatlant tett volna.

Alex a Targetből

Alex egy átlagos amerikai diák, aki szabadidejében zsebpénz-kiegészítés gyanánt a Target nevű áruházban dolgozik. Néhány nappal ezelőtt valószínűleg nem gondolta volna, hogy hamarosan az egyik leghíresebb talkshow vendége lesz, pedig ez történt.

Egy mókás kedvű twitterező ugyanis lefotózta Alexet munka közben, amint épp bepakol egy szatyorba, a képet feltöltötte az internetre Alex from Target címmel ellátva - ide kattintva megnézheted a képet -, a poszt pedig olyan népszerű lett, hogy hamarosan mém lett a srácból, és a top témák között szerepelt a neve.

Rengeteg lány volt a megosztók között, akik szerint Alex nagyon jóképű, de olyanok is továbbposztolták a fotót, akik szerint egyszerűen mókás volt az egész. Hamarosan a kép főszereplőjéhez is eljutott a hír, és a twitteres követőinek száma is rohamosan emelkedett.

A legviccesebb sztáros mémek

Mi a közös egy lámában és Rihannában? Nézd meg fotón a legmókásabb állati hasonmásokat!

Mi a közös egy lámában és Rihannában? Nézd meg fotón!

Nézegess képeket!

Elolvasom

Igazi celeb lett

Ellen DeGeneres, az egyik legismertebb talkshow házigazdája felismerte a fiú népszerűségét, és meg is hívta műsorába, ahol Alex elmesélte, hogyan érintette az egész. Elmondása szerint behívatta a főnöke, és megmutatta neki a róla készült fotót, ő pedig először azt hitte, csak egy vicc az egész. Amikor rájött, hogy mindez tényleg megtörténik, láthatóan nagyon élvezte a helyzetet, és felvette az események fonalát.

Kiderült az is, hogy Alex tényleg jó fej, Ellen kérdésére, hogy van-e valamilyen különleges tehetsége, adottsága, azt válaszolta, hogy kifejezetten jól tud zöldségeket pakolni egy szatyorba.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Vírusmarketing volt?

Felröppent a hír, hogy ez az egész nem véletlenül alakult így, és csak a Target népszerűsítése volt a cél a fotóval. Felbukkant egy Breakr nevű vállalat, nyilatkozatuk szerint ők állnak az egész hátterében, és Alex csak egy beépített ember volt, de a fiú tagadja az egészet, és állítja, hogy nem megrendezett esetről van szó, minden úgy történt, ahogyan az látszik.

Ezt is szeretjük