Képek! Bármikor tragédia lehet a 3-as metrón?
Megnéztük
A 3-as metrón az utóbbi években több technikai gond is akadt. Eddig szerencsére tragédia nem történt.

Dia

	A budapesti 3-as metró 1976-ban került átadásra. Ezután több szakaszban, 1990-re érte el mai hosszát és állapotát. A gondok már a felszínen észlelhetők. Újpest-Városkapu megállónál már a jegypénztárak környéke is lehangoló.

A budapesti 3-as metró 1976-ban került átadásra. Ezután több szakaszban, 1990-re érte el mai hosszát és állapotát. A gondok már a felszínen észlelhetők. Újpest-Városkapu megállónál már a jegypénztárak környéke is lehangoló.

Dia

	A vonal meghosszabbítása folyamatosan beszédtéma, de egyelőre sem Káposztásmegyerig, sem a Liszt Ferenc reptérig nem juthatunk el a 3-assal. Utóbbi talán azért sem baj, mert így a turisták nem találkozhatnak azzal a világítási rendszerrel, amely a Forgách utcai megállóban fogadja a kedves utast.

A vonal meghosszabbítása folyamatosan beszédtéma, de egyelőre sem Káposztásmegyerig, sem a Liszt Ferenc reptérig nem juthatunk el a 3-assal. Utóbbi talán azért sem baj, mert így a turisták nem találkozhatnak azzal a világítási rendszerrel, amely a Forgách utcai megállóban fogadja a kedves utast.

Dia

	Bár a megállók a legtöbb helyen borzasztó állapotban vannak, ez csak esztétikai gond. A technikai elavultság azonban veszélyes lehet az utasokra nézve.

Bár a megállók a legtöbb helyen borzasztó állapotban vannak, ez csak esztétikai gond. A technikai elavultság azonban veszélyes lehet az utasokra nézve.

Dia

	A 2-es és a 4-es vonalán is korszerű, jól szellőző, klimatizált és nem utolsósorban csendesen suhanó metrókocsik járnak. A 3-as vonalon 1976 óta ugyanazok a szovjet járművek teljesítenek szolgálatot.

A 2-es és a 4-es vonalán is korszerű, jól szellőző, klimatizált és nem utolsósorban csendesen suhanó metrókocsik járnak. A 3-as vonalon 1976 óta ugyanazok a szovjet járművek teljesítenek szolgálatot.

Fotó: facebook.com/bkkbudapest

Dia

	A kocsik több embert szállítanak naponta, mint a MÁV vonatjai, így több évtizedes szolgálat után kopottak, zajosak és kényelmetlenek. Ennek ellenére még bírják az iramot, már ahol gyorsan mehetnek.

A kocsik több embert szállítanak naponta, mint a MÁV vonatjai, így több évtizedes szolgálat után kopottak, zajosak és kényelmetlenek. Ennek ellenére még bírják az iramot, már ahol gyorsan mehetnek.

Dia

	A sínek rossz állapota miatt sok helyen állandó sebességkorlátozás van érvényben. Bizonyos szakaszokon feleolyan gyorsan mehetnek a kocsik, mint a 4-es vonalán. Azonban az elavult síneken katasztrófával is végződhetne egy 80 kilométer/órás száguldás.

A sínek rossz állapota miatt sok helyen állandó sebességkorlátozás van érvényben. Bizonyos szakaszokon feleolyan gyorsan mehetnek a kocsik, mint a 4-es vonalán. Azonban az elavult síneken katasztrófával is végződhetne egy 80 kilométer/órás száguldás.

Blog.hu ajánló
Fotó: