Képek! Így áll most az 1-es villamos vonala

A nem hivatalos fotók

Már nem csak a dugók látszanak. Roppant betonelemek és füvesített sínpályák Budán és Pesten.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tavaly szeptembere óta épül-szépül a külső körúti 1-es villamosvonal. A pályaszakasz felújítására égető szükség volt, hiszen egyes részei már 1984-ben felépültek. A BKK azt ígéri, gyorsabb lesz az utazás. Tény, a helyenként 10-30 kilométer/órára korlátozott sebességhatár nem volt már megfelelő gyorsaságú a főváros egyik legforgalmasabb járatán.

Az első szakasz átadása sikeresen megtörtént, május 5-től ismét járnak a szerelvények az óbudai végállomás és a Reitter Ferenc utca között. A megállók azonban egyelőre erősen félkész állapotot mutatnak, a műszaki átadás ugyanis későbbre várható. A vonalon haladó Tatra szerelvények már rég suhanhattak ilyen sebességgel, egyes óbudai szakaszokon pedig pázsit kíséri útjukat.

Várhatóan június 10-től kezdik meg a Kacsóh Pongrác út és a Népliget állomások közti szakasz felújítását.

Hamarosan a nagykörúti villamosokéhoz hasonló kényelemben lehet része az 1-es utazóközönségének, ugyanis új szerelvények is érkeznek. A BKK által kiírt tendert a spanyol CAF nyerte el. A villamos egyébként nemcsak gyorsabb és tisztább lesz, de hosszabb szakaszt is fog lefedni. Az átadás után nem áll majd meg a Közvágóhídnál, hanem a Rákóczi hídon át a Szerémi úton keresztül a Fehérvári útig megy a villamos.

Képek! Így fog kinézni a Moszkva tér

A korábban Moszkva tér néven ismert közlekedési csomópont a korábbi beruházások elmaradása miatt meglehetősen rossz állapotban van, a tér tömegközlekedési és külső kapcsolatrendszere is felújításért kiált. A projekt megvalósítására 5,2 milliárd forint áll a rendelékezésre a központi költségvetésből.

Képek! Így fog kinézni a Moszkva tér

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük