A fiatal magyar divattervezők így képzelik el jövőjüket

Te látsz esélyt nekik?

A Femina.hu divatshow dobogósait kérdeztük élményeikről, terveikről

A Femina.hu White Caviar 000 Divatshow óta majdnem egy hónap eltelt, így találkozóra hívtuk el a nyertes ruhák tervezőit, akiket a rendezvényen szerzett tapasztalataikról, élményeikről, és az azóta eltelt időszakról kérdeztük.

A pályázat és a divatshow megszervezésével az volt a célunk, hogy segítsük a fiatal magyar divattervezőket, és bemutatkozási lehetőséget biztosítva elindítsuk őket pályájukon.

A harmadik helyezést elnyerő Pappné Zsurka Zsanettnek nagy tervei vannak nem csak a tervezés, hanem a divat egyéb területein is.

- Több megkeresés érkezett elsősorban az ismerősök köréből, hogy tervezzek nekik ruhát, aminek nagyon örültem. A divatbemutatón szereplő kanalas nyaklánc is nagy siker, amit szeretnék majd tovább fejleszteni - mesélte Zsanett. Azt is elárulta nekünk, hogy a divattervezés után most stylistnak tanul, ami mindig is nagyon érdekelte, és a jövőben a divattervezésen kívül stílustanácsadással is szívesen foglalkozna. A fiatal divattervező kampányfotózást és egy 500 000 forint értékű hirdetési csomagot nyert a Femina Media portfóliójában.

A második helyezett Béres Blanka nemrég költözött fel Budapestre, és máris hatalmas sikereket ér el hímzett ruhájával.

- Fél évvel ezelőtt, amikor felköltöztem Kárpátaljáról Budapestre, és jelentkeztem a divattervező pályázatra, még nem gondoltam volna, hogy rögtön egy második helyezéssel térhetek haza - monta boldogan Blanka.

Mivel még nincs saját márkája, most legfontosabb célja, hogy megtalálja márkájának a tökéletes nevet. Következő év első felére szeretne egy saját kollekciót is megalkotni. Ennek népszerűsítésére nagy segítségére lesz a második helyért járó 1 millió forint értékű hirdetési csomag a Femina Media portfóliójában. Blanka nyereménye ezenkívül logó, névjegykártya és levélpapír tervezése volt.

Az első helyezést elérő Arnóczy Janka még mindig a győzelem hatása alatt áll, nagyon boldogan tért haza a divatshow után.

- Nagyon nagy elismerés számomra, hogy egy hazai megmérettetésen, hazai közönség előtt sikerült első helyezést elérnem. Több helyről érkezett azóta megkeresésem, melyeknek nagyon örültem - számolt be nekünk büszkén a fiatal tervező.

Janka nyereménye egy 2 fő részére szóló milánói repülőút volt, melyet már nagyon vár. Habár már járt ott egy nemzetközi tervezőverseny során, ahol szintén döntős volt, szívesen tér majd vissza a divat fővárosába. Megígérte nekünk, hogy ha hazajött, mesélni fog az utazáson szerzett élményeiről.
A fiatal designer a milánói út mellé egy 1,5 millió forint értékű hirdetési csomagot is nyert a Femina Media portfóliójában, melyet brandje és új kollekciói népszerűsítésére fog felhasználni.

Nem csak a tervezők, hanem a Femina.hu felé is érkezett több megkeresés a ruhákkal kapcsolatban, többen is szeretnének terveztetni a fiatal tehetségekkel. Kandász Andrea elárulta nekünk egy interjúban: három ruhába annyira beleszeretett, hogy elhatározta, felveszi a kapcsolatot a tervezőkkel.

Ezt is szeretjük