A fiatal magyar divattervezők így képzelik el jövőjüket
Te látsz esélyt nekik?
A Femina.hu divatshow dobogósait kérdeztük élményeikről, terveikről

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt egy felejthetetlen talk show-ra az ország Janka nénijével! (x)

Nyerj kényeztető, masszázs-wellness élménycsomagot 2 fő részére, Bükfürdőre! (x)

Nyerj prémium öregedésgátló arcszérumot, és búcsúzz el a ráncoktól! (x)

összesen 7 db játék
Ez is érdekelhet

Ilyen, amikor a klasszikus balett breaktánccal keveredik: ezt neked is látnod kell (x)

Tökéletesen tiszta lesz az otthonod, és alig kell érte tenned: csak 3 dolog kell hozzá (x)

Különleges ereje van az itteni gyógyvíznek: véletlenül fedezték fel helyiek a '60-as években (x)

Pataki Zita és férje különleges masszázzsal csillapítják a stresszt, naponta többször is (x)

Akciósan csaphatsz le a gyerek karácsonyi ajándékára, ha figyelsz néhány apróságra (x)

beauty and style

Egy nő a fejére műtette az Insta-filtert: mégsem lett sokkal szebb, mint volt »

Nőiesebbek, mint a farmer: 3 nadrágfazon, ha széles a csípőd, és vastag a combod »

Így marad sötét a fekete farmer: színmegőrzők és színmegújítók körképe »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Femina.hu White Caviar 000 Divatshow óta majdnem egy hónap eltelt, így találkozóra hívtuk el a nyertes ruhák tervezőit, akiket a rendezvényen szerzett tapasztalataikról, élményeikről, és az azóta eltelt időszakról kérdeztük.

A pályázat és a divatshow megszervezésével az volt a célunk, hogy segítsük a fiatal magyar divattervezőket, és bemutatkozási lehetőséget biztosítva elindítsuk őket pályájukon.

A harmadik helyezést elnyerő Pappné Zsurka Zsanettnek nagy tervei vannak nem csak a tervezés, hanem a divat egyéb területein is.

- Több megkeresés érkezett elsősorban az ismerősök köréből, hogy tervezzek nekik ruhát, aminek nagyon örültem. A divatbemutatón szereplő kanalas nyaklánc is nagy siker, amit szeretnék majd tovább fejleszteni - mesélte Zsanett. Azt is elárulta nekünk, hogy a divattervezés után most stylistnak tanul, ami mindig is nagyon érdekelte, és a jövőben a divattervezésen kívül stílustanácsadással is szívesen foglalkozna. A fiatal divattervező kampányfotózást és egy 500 000 forint értékű hirdetési csomagot nyert a Femina Media portfóliójában.

A második helyezett Béres Blanka nemrég költözött fel Budapestre, és máris hatalmas sikereket ér el hímzett ruhájával.

- Fél évvel ezelőtt, amikor felköltöztem Kárpátaljáról Budapestre, és jelentkeztem a divattervező pályázatra, még nem gondoltam volna, hogy rögtön egy második helyezéssel térhetek haza - monta boldogan Blanka.

Mivel még nincs saját márkája, most legfontosabb célja, hogy megtalálja márkájának a tökéletes nevet. Következő év első felére szeretne egy saját kollekciót is megalkotni. Ennek népszerűsítésére nagy segítségére lesz a második helyért járó 1 millió forint értékű hirdetési csomag a Femina Media portfóliójában. Blanka nyereménye ezenkívül logó, névjegykártya és levélpapír tervezése volt.

Az első helyezést elérő Arnóczy Janka még mindig a győzelem hatása alatt áll, nagyon boldogan tért haza a divatshow után.

- Nagyon nagy elismerés számomra, hogy egy hazai megmérettetésen, hazai közönség előtt sikerült első helyezést elérnem. Több helyről érkezett azóta megkeresésem, melyeknek nagyon örültem - számolt be nekünk büszkén a fiatal tervező.

Janka nyereménye egy 2 fő részére szóló milánói repülőút volt, melyet már nagyon vár. Habár már járt ott egy nemzetközi tervezőverseny során, ahol szintén döntős volt, szívesen tér majd vissza a divat fővárosába. Megígérte nekünk, hogy ha hazajött, mesélni fog az utazáson szerzett élményeiről.
A fiatal designer a milánói út mellé egy 1,5 millió forint értékű hirdetési csomagot is nyert a Femina Media portfóliójában, melyet brandje és új kollekciói népszerűsítésére fog felhasználni.

Nem csak a tervezők, hanem a Femina.hu felé is érkezett több megkeresés a ruhákkal kapcsolatban, többen is szeretnének terveztetni a fiatal tehetségekkel. Kandász Andrea elárulta nekünk egy interjúban: három ruhába annyira beleszeretett, hogy elhatározta, felveszi a kapcsolatot a tervezőkkel.

Blog.hu ajánló