Amiben a reklám pofátlanul ferdít

Soha nem fogsz így kinézni

Ne lepődj meg, ha a termékek nem úgy válnak be nálad, ahogy a televízióban láttad.

Amiben a reklám pofátlanul ferdít

Dia

	Julia Roberts Lancôme-promócióját egy angol képviselő tiltatta be a brit reklámfelügyeleti hatóságnál. A fotók szerkesztése olyan jól sikerült, hogy a képekről egy húszas éveiben járó, fiatal lány tekint vissza. A színésznő viszont a negyvenes éveit tapossa, és noha csúcsformában van, nem létezik a világon olyan fiatalító kozmetikum, amely ezt a hihetetlen transzformációt hitelessé tenné.

Julia Roberts Lancôme-promócióját egy angol képviselő tiltatta be a brit reklámfelügyeleti hatóságnál. A fotók szerkesztése olyan jól sikerült, hogy a képekről egy húszas éveiben járó, fiatal lány tekint vissza. A színésznő viszont a negyvenes éveit tapossa, és noha csúcsformában van, nem létezik a világon olyan fiatalító kozmetikum, amely ezt a hihetetlen transzformációt hitelessé tenné.

Dia

	A piacvezető francia divatcég, a Dior Natalie Portmannel készített szempillaspirál-reklámját betiltották. A vállalat egyik nagy konkurense, a L'Oréal reklamált az ügyben illetékes, médiaszabályozással foglalkozó ASA-nál - Advertising Standarts Authority -, hogy a túlzásba vitt digitális manipulációval megtévesztik a vásárlókat. Való igaz: a képen egyértelműen látszik, hogy a kreált szempillák köszönő viszonyban sincsenek a színésznő saját pilláival.

A piacvezető francia divatcég, a Dior Natalie Portmannel készített szempillaspirál-reklámját betiltották. A vállalat egyik nagy konkurense, a L'Oréal reklamált az ügyben illetékes, médiaszabályozással foglalkozó ASA-nál - Advertising Standarts Authority -, hogy a túlzásba vitt digitális manipulációval megtévesztik a vásárlókat. Való igaz: a képen egyértelműen látszik, hogy a kreált szempillák köszönő viszonyban sincsenek a színésznő saját pilláival.

Dia

	Az egyik legnagyobb amerikai kozmetikai cég, a Revlon Emma Stone-t kérte fel reklámarcának. A sztár porcelánbaba lett a kampányban, ahol egyedien bájos szeplőit is leradírozták. Nem volt indokolt ennyire eltúlozni a képszerkesztő használatát, hiszen a színésznő saját természetes szépségében is nagyon jól néz ki.

Az egyik legnagyobb amerikai kozmetikai cég, a Revlon Emma Stone-t kérte fel reklámarcának. A sztár porcelánbaba lett a kampányban, ahol egyedien bájos szeplőit is leradírozták. Nem volt indokolt ennyire eltúlozni a képszerkesztő használatát, hiszen a színésznő saját természetes szépségében is nagyon jól néz ki.

Dia


                        	Az ikonikus modell, Kate Moss arca is túlzott retusáláson ment keresztül, amikor egy Rimmel-kampány főszereplője volt. Olyan valószínűtlenül üde, ragyogó és hibátlan arcot szerkesztettek, ami az őt ismerők szerint megtévesztően hamis képet mutatott. Moss évekig tartó dekadens életvitele, az alkohol és kábítószerek használata erősen meglátszik az arcán, és ezek nyomait nem tünteti el semmilyen professzionális smink.

Az ikonikus modell, Kate Moss arca is túlzott retusáláson ment keresztül, amikor egy Rimmel-kampány főszereplője volt. Olyan valószínűtlenül üde, ragyogó és hibátlan arcot szerkesztettek, ami az őt ismerők szerint megtévesztően hamis képet mutatott. Moss évekig tartó dekadens életvitele, az alkohol és kábítószerek használata erősen meglátszik az arcán, és ezek nyomait nem tünteti el semmilyen professzionális smink.

Ezt is szeretjük
Fotó: