Napi 5 perc homlokráncok ellen: így tüntetheted el őket arctornával
Néhány egyszerű gyakorlattal nemcsak halványíthatsz a ráncokon, de meg is erősítheted a bőrt.

Nyereményjáték

Nyerj Magyarország természeti csodái című könyvet, és ismerd meg hazánk legértékesebb kincseit!

Nyerd meg a Juno mesél című tündéres mesekönyvet! Minden kislány kedvence lesz

Nyerj közel 15 000 forint értékű, Natics prémium kozmetikumokat!

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

2 perc alatt lett éles a látása Katának, ma már nem is tudja, milyen volt szemüvegesnek lenni (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Észbontó programsorozat igen neves hazai és külföldi előadókkal, amiből 300 előadás és koncert ingyenes! (x)

Az utazás legfontosabb kelléke, és nem csak a fotózás miatt - Ezerszer könnyebb így nyaralni (x)

Milyen színű a szemed? Mutatjuk, melyik ékszer emeli ki legjobban a tekinteted

beauty and style

Ezt fogjuk viselni kora ősszel: külföldi divatmárkák ajánlásával »

Házi uborkás arctonik bőrhibákra: hidratál és ránctalanít »

Ne csak a kalóriát számold, inkább azt nézd, hogy mit eszel! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a sok munka, stressz és hasonlók már-már nyomokat hagynak a homlokodon, kezdj rendszeresen ráncsimító gyakorlatokat végezni. A legjobb, ha este teszed, miután megtisztítottad és hidratáltad az arcodat. Ha még hatásosabbá szeretnéd tenni, egy kis mandulaolajjal nedvesítsd be a bőrödet, és a gyakorlatok előtt próbáld ellazítani az arcodat.

A feladatsort tükör előtt végezd, így ellenőrizheted, hogy a megfelelő izmokat dolgoztatod-e meg. Ne húzd a bőrt: az alatta lévő izomnak kell mozognia.

Így csináld!

Nyomd az ujjaidat az arcodra, hogy a bőröd mélyebb rétegei is megmozdulhassanak; ne okozz fájdalmat magadnak - viszont az sem elég, ha az ujjaid csak a bőr felületét simítják, sőt, ez nem is tesz jót neki, mert csak összegyűri.

Bemelegítésképpen kezdd fej- és vállgyakorlatokkal. Nyújtsd meg a nyakad, körözz vele, majd mozgasd meg a vállaidat, mint annak idején tornaórán. Ébreszd fel az arcodat úgy, hogy először jól összeszorítod, majd hirtelen nagyra nyitod a szádat és a szemedet. Préseld össze az ajkaidat, majd nyisd őket széles mosolyra. Hajolj előre, és karodat lógatva lazíts egy kicsit. A fej- és vállgyakorlatokat végezd el a feladatsor végén is.

Vízszintes ráncok ellen

A vízszintes homlokráncok csökkentésének vagy megakadályozásának remek módja, ha megdolgoztatod az egész homlokzatot, azt az izomcsoportot, amely a szemöldököd megemelésére szolgál.

Tedd az egyik kezed a másikra a homlokodon, és nyomd befelé, a homlok, illetve a koponya irányába. Feltétlenül fejts ki határozott nyomást, mivel a frontális izom a többi arcizomtól eltérően két csonthoz kapcsolódik. Kezed nyomása ellen dolgozva húzd fel a szemöldököd, amennyire csak tudod. Tartsd fenn öt másodpercig, pihenj egy pillanatot, majd ismételd ugyanezt négyszer. Az izom lazítása a következőképpen történik: hunyd be a szemed, és próbálj bandzsítani öt-tíz másodpercig. Tarts szünetet, majd ismételd háromszor-négyszer.

Hosszanti ráncok

Következőnek a szemöldökközi izmokat dolgoztasd meg, hogy a hosszanti ráncokkal is leszámolj. Enyhén ráncold a homlokod, majd lazítsd el az izmokat. Tedd mindkét kezed három középső ujját a halántékizomra, közvetlenül a szemöldökív külső szélére, majd ráncolj ismét.

Érezd, ahogy az izom megpróbálja középre húzni az ujjaidat. Hunyd be a szemed, és az ujjbegyeidet gyengéden mozgatva lazán rázd meg az izmokat.

Ha száraz helyen vagy, például egy légkondicionált irodában, tegyél rózsavizet és szénsavas ásványvizet egy szórófejes üvegbe, és spricceld vele az arcodat. Így megelőzheted a vízhiány kialakulását, de természetesen ne feledkezz el a belső hidratálásról sem!

A következő gyakorlat a frontális izom középső részére hat, ezáltal segít megszüntetni a hosszú vízszintes ráncokat.

Húzd fel a szemöldököd, nyisd nagyra a szemed, és bámulj egy pontra magad előtt. A mutató-, valamint középső vagy gyűrűsujjad begyét tedd közvetlenül a szemöldök fölé, és próbáld megint felhúzni a szemöldököd az ellenállással szemben. Végezetül könnyedén nyomd a három középső ujjad a szemöldököd fölé, majd gyengéden rázd meg a fejed.

Cikkünk az Alexandra Kiadó A tökéletes menyasszony című könyvének segítségével készült.

Blog.hu ajánló