Ciciformálás műtét nélkül
Szeretnél formás, feszes kebleket? Ez nemcsak vágyálom, hiszen te is sokmindent tehetsz a szent cél érdekében. Ráadásul még fájni sem fog!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

A 79 éves Jane Fonda retus nélkül mutatta meg magát - Most is gyönyörű »

Képeken a H&M Erdem kollekciója! Csodás dizájner darabok »

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mell a nőiesség egyik szimbóluma. Sok nőnek van problémája a mellei méretével, alakjával, állásával. Tévedés azonban, hogy csak a plasztikai műtét segítene, ha nem tetszik, amit a tükörben látsz.

Egyrészről megteheted, hogy ugyanolyan ápolásban részesíted a melleidet és a dekoltázsodat, mint az arcodat.

A másik, hogy formálod a mellek alatt található izomzatot. Ennek minősége ugyanis alapvetően befolyásolja, hogy hetyke-e a cici, vagy inkább szomorúan csüngő.

Melltorna

Ha erősíted a mellek alatti izomzatot, akkor hozzájárulsz melled megszépítéséhez. A mellizom-gyakorlatok feszesítik és megemelik a melleket a karok felőli oldalon, így javítva a mell tartását.

Ugyanakkor a mell felső területét vagy a szegycsont felőli részét nem nagyon lehet befolyásolni.
A formás mellkasnak köszönhetően a mell is formásabbá válik. Az erőtlen mellkason a szép mell is besüllyedhet, és ami még rosszabb, végül valóban megereszkedhet.

A mellkas volumenének növelése érdekében célszerű háromnaponta elvégezni az alábbi gyakorlatsort.

Alapgyakorlatok

1. gyakorlat

Viccesnek tűnik, de hatásos. Mondd azt, hogy "x", és eközben mosolyogj olyan széles mosollyal, amilyennel csak tudsz, szinte már grimaszolva. Eközben a nyak megfeszül, a mell pedig kissé megemelkedik. A gyakorlat javítja a mell bőrének tónusát. Ismételd 15-ször.

2. gyakorlat

Két tenyeredet tedd össze, mintha imádkoznál, a csuklókat emeld az állig. Nyomd egymásnak a tenyereidet, és közben tartsd zárva az ujjaidat. A gyakorlat feszesíti a mellizmokat. Ismételd 20-szor.

 

3. gyakorlat

Könnyített fekvőtámasz. Térdelj le, majd menj előre, és támaszkodj a kezeidre. Végezz 10-15 fekvőtámaszt, széles karterpeszben.

4. gyakorlat

Ez a gyakorlat az egész mell-, nyak- és lapockaizmot átmozgatja. Emeld a karokat kétoldalt vállmagasságig, a tenyered 90 fokos szöget zárjon be a karoddal, és kifelé nézzen. Fordítsd a tenyeredet felfelé. Ismételd 40-szer.

5. gyakorlat

Ülj le egy székre, fogd meg a combod mellett a lapját, majd próbáld megemelni. A hasat végig tartsd behúzva. A gyakorlat növeli a mell izmait, és kiegyenesíti a hátat. Ismételd 15-ször.

Gyakorlatok súlyzókkal

Az alábbi gyakorlatokhoz szükséged lesz két, kisebb méretű súlyzóra. Erőnléttől függően másfél és három kiló közöttit válassz. Ha nincs otthon, akkor két, szilárdan tartható ásványvizes palack is megteszi. Végezz minden gyakorlatból 4x10 ismétlést.

1. gyakorlat

Feküdj hanyatt. Vedd kézbe a súlyzókat, majd nyújtsd oldalra a kezed. Lassan emeld fel, és vidd a mellkas fölé, majd engedd vissza. Figyelj, hogy ne érjen le a kézhátad a talajra.

 

2. gyakorlat

Maradj fekve. A kezedet emeld a válladhoz, majd nyújtsd ki a karodat, és a mellkas fölött érintsd össze a súlyzókat, majd engedd vissza alaphelyzetbe a karodat. A könyöködet ne nyújtsd ki teljesen!


3. gyakorlat

Állj kis terpeszben, lógasd a tested mellett a karodat. Emeld lassan vízszintesig, majd engedd vissza. Valószínűleg ez lesz a legnehezebb gyakorlat, de ne add fel.
 

Cikkünk az Alexandra Kiadó gondozásában megjelent Az egészséges és szép mell című könyv alapján készült.

A könyv egyebek között a következő témákat tartalmazza:
  • a legjobb mellszépítő gyakorlatok
  • a test külső-belső hidratálása
  • a megfelelő méretű melltartó kiválasztása
  • a testtartás javítása
  • egészséges, kiegyensúlyozott étrend
  • a mell feszességének javítása hidroterápiával
  • táplálék-kiegészítők
  • a túlzott napozás veszélyei.

Kiadja: Alexandra Kiadó
Ára: 2.959,- forint
Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, akkor itt megrendelheted! »
Blog.hu ajánló