Hogy növelhető a mell mérete természetesen? Ezeket a gyakorlatokat alkalmazd rendszeresen

Három otthon is elvégezhető, hatásos gyakorlatot mutatunk.

nagykep?cikkid=169823&kep=mellnagyobbitas-lead

Nyereményjáték

Nyerj természetes és egészséges bébiételcsomagot a Hamétól! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világot egy másik szemszögből!

Nyerd meg a Cake Shop megálmodójának mesés receptekkel teli könyvét!

összesen 4 db játék

Ez is érdekelhet

Ezzel a módszerrel marad csodásan fiatal Jennifer Aniston (x)

Puffadás, fogyás, fáradékonyság: a gyulladásos bélbetegségek sokkal több embert érintenek, mint gondolnád (x)

Neked félned kell a bőrráktól? - Ezzel a módszerrel 20 perc alatt kiderítheted, veszélyes-e az anyajegy (x)

beauty and style

5 furcsa trend 2017-ben, amit egyelőre nem tudunk hová tenni »

2 óriási divatbaki kardigánnal: így javíthatod ki »

Milliárdokat költenek a magyar nők rúzsra és alapozóra - És mi ennek eléggé örülünk »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A legtöbb nő nincs megelégedve a méreteivel. Vannak különböző praktikák, a mellmasszírozás, a mellnövelő krémek vagy a mellnövelő tabletták, melyeket semmiképpen nem ajánlunk, mert hatalmas átverés mind. Az edzés viszont tényleg tudja növelni a mell méretét. Ezek a gyakorlatok erősítik a mellizmokat, amik feszesebbé és kicsit nagyobbá is varázsolják a cicidet. Ráadásul az edzés endorfint szabadít fel, tehát nemcsak fizikailag, lelkileg és mentálisan is jobban fogod érezni magad tőle.

	Nincs jobb mellizom-erősítő gyakorlat, mint a fekvőtámasz, ugyanis erősíti a nagy mellizmot és a kis mellizmot is. Ha az elején nehezen megy, csináld a női verziót, azaz a térded maradjon lent a földön, miközben fekvőtámaszozol. Végezz  el 12 gyakorlatot, majd ismételd meg négyszer. Ne lepődj meg, ha az elején nem megy, ahogy erősödsz, úgy bírod egyre inkább.

Nincs jobb mellizom-erősítő gyakorlat, mint a fekvőtámasz, ugyanis erősíti a nagy mellizmot és a kis mellizmot is. Ha az elején nehezen megy, csináld a női verziót, azaz a térded maradjon lent a földön, miközben fekvőtámaszozol. Végezz  el 12 gyakorlatot, majd ismételd meg négyszer. Ne lepődj meg, ha az elején nem megy, ahogy erősödsz, úgy bírod egyre inkább.

Ez a fotós tényleg megmutatta a női test sokszínűségét

Hétköznapi nők vetkőztek le egy csodálatos fotósorozat kedvéért. Íme, a bizonyíték, hogy minden nő gyönyörű.