Lógni fognak a melleid 5 éven belül? 6 nagyon egyszerű kérdés, amiből kiderül
A mell megereszkedésének és ráncosodásának több oka is lehet.

Dia


                        	Milyen melltartóban sportolsz? A jó sportmelltartó alátámasztja és körbefogja a melleket, így azok mozgás közben is fixen állnak, és a mozgásból adódó gravitációs terhelést is jobban viselik. Ugyanerre egy klasszikus csipkecsoda nem képes - ha rendszeresen sportolsz, akkor érdemes egy rendes sportfazont beszerezni, pár ezer forint nem kiadás, ha tényleg az életed része az edzés.

Milyen melltartóban sportolsz? A jó sportmelltartó alátámasztja és körbefogja a melleket, így azok mozgás közben is fixen állnak, és a mozgásból adódó gravitációs terhelést is jobban viselik. Ugyanerre egy klasszikus csipkecsoda nem képes - ha rendszeresen sportolsz, akkor érdemes egy rendes sportfazont beszerezni, pár ezer forint nem kiadás, ha tényleg az életed része az edzés.

Dia

	Milyen gyakran sportolsz? - ez is fontos kérdés lehet a kebleid szempontjából. A mozgásnak köszönhetően a mellizmok sokkal erősebbé és kirajzoltabbá válhatnak, ami a ciciknek is szebb formát ad. Nem beszélve arról, hogy sport közben a keringés is fokozódik, ez pedig bőr feszességén is sokat javít. Tehát a kanapén henyélés helyett érdemes lenne napi 20-30 percet tornára szánni.

Milyen gyakran sportolsz? - ez is fontos kérdés lehet a kebleid szempontjából. A mozgásnak köszönhetően a mellizmok sokkal erősebbé és kirajzoltabbá válhatnak, ami a ciciknek is szebb formát ad. Nem beszélve arról, hogy sport közben a keringés is fokozódik, ez pedig bőr feszességén is sokat javít. Tehát a kanapén henyélés helyett érdemes lenne napi 20-30 percet tornára szánni.

Dia


                        	Milyen gyakran fogyókúrázol? Az állandó jojó nemcsak a szervezetedet viseli meg, de a kötőszövetre is hatással van. A gyors hízás és fogyás megköveteli a bőrtől, hogy folyamatosan kinyúljon, aminek következtében elveszítheti rugalmasságát, és ráncossá válhat. Ezért is fontos, hogy próbáld a súlyodat ideális keretek között tartani, vagy ha fogyókúrába fogsz, ne hirtelen akard leadni a túlsúlyodat - ezt a szervezeted is megköszöni majd.

Milyen gyakran fogyókúrázol? Az állandó jojó nemcsak a szervezetedet viseli meg, de a kötőszövetre is hatással van. A gyors hízás és fogyás megköveteli a bőrtől, hogy folyamatosan kinyúljon, aminek következtében elveszítheti rugalmasságát, és ráncossá válhat. Ezért is fontos, hogy próbáld a súlyodat ideális keretek között tartani, vagy ha fogyókúrába fogsz, ne hirtelen akard leadni a túlsúlyodat - ezt a szervezeted is megköszöni majd.

Dia


                        	Milyen pózban alszol? A gravitáció fekvő helyzetben is hat a mellekre, és lefelé húzza őket, ezért - különösen, ha nagy keblekkel rendelkezel - érdemes egy kispárnát tenni közéjük, hogy ne le lógjon egyik cicid sem a levegőben.

Milyen pózban alszol? A gravitáció fekvő helyzetben is hat a mellekre, és lefelé húzza őket, ezért - különösen, ha nagy keblekkel rendelkezel - érdemes egy kispárnát tenni közéjük, hogy ne le lógjon egyik cicid sem a levegőben.

Dia


                        	Milyen melltartót viselsz? Nyilván jól néz ki, ha a kebleid a lehető legkerekebb formát öltik, és egyértelműen a mellkasod közepére vonzzák a figyelmet, ám ha folyton összenyomva, felpolcolva fekszenek, ráncossá teszik a mellkast. Nem beszélve arról, hogy az állandó alátámasztás miatt a rugalmasságukat is elvesztik, és idővel lógni kezdenek. Tehát a push uppal csak óvatosan.

Milyen melltartót viselsz? Nyilván jól néz ki, ha a kebleid a lehető legkerekebb formát öltik, és egyértelműen a mellkasod közepére vonzzák a figyelmet, ám ha folyton összenyomva, felpolcolva fekszenek, ráncossá teszik a mellkast. Nem beszélve arról, hogy az állandó alátámasztás miatt a rugalmasságukat is elvesztik, és idővel lógni kezdenek. Tehát a push uppal csak óvatosan.

Dia


                        	Milyen a tartásod? A rossz testtartás is szerepet játszhat a cicik ráncossá válásában, hiszen ha előregörnyedve, a vállaidat összehúzva csücsülsz, akkor természetellenes formába kényszeríted a kebleket. Ezért - különösen, ha ülőmunkát végzel - igyekezz kihúzni magad, a vállaidat hozd egyenesbe, hogy a melleid megfelelő szögben álljanak.

Milyen a tartásod? A rossz testtartás is szerepet játszhat a cicik ráncossá válásában, hiszen ha előregörnyedve, a vállaidat összehúzva csücsülsz, akkor természetellenes formába kényszeríted a kebleket. Ezért - különösen, ha ülőmunkát végzel - igyekezz kihúzni magad, a vállaidat hozd egyenesbe, hogy a melleid megfelelő szögben álljanak.

Blog.hu ajánló
Szerző: Debreceni Andi
Fotó: