Egy parfümé a főszerep a világ egyik kedvenc reklámjában: nőies, érzéki és játékos az illata is

Az új, KENZO WORLD parfüm nemcsak reklámfilmjével, hanem málnás-bazsarózsás-ámbrás illatával is elvarázsol mindenkit.

Kenzo World
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Tavaly az egész internetet levette a lábáról egy igen különleges reklám, ami jócskán eltér a többitől: nem véletlen, hogy mindenki odavan érte. A film elején egy elegáns, kifinomult, zöld ruhás lányt láthatsz, aki egyszer csak udvariasan elnézést kérve kimegy egy előadással egybekötött gálavacsoráról, majd hirtelen elképesztően furcsa dolgok történnek vele.

Vicces arcokat vág, mintha a teste nem követné az akaratát, hanem saját életet kezdett volna, előtörne belőle a gyermeki én, és mindezt olyan mimikával és mozgással teszi, amin csak ámulni tud a néző. A lánynak ugyanis olyan hihetetlen mozgása van, hogy mindenkinek leesik tőle az álla. A kisfilm pedig tökéletesen tükrözi az illatot, amihez készült: játékos, dinamikus, és a szabadságot, az önkifejezést, a kreativitást valamint a sokféleséget ünnepli.

KENZO WORLD, a magabiztos és játékos nő illata

Már itthon is kapható ez az isteni parfüm, a KENZO WORLD, ami a magabiztos, öntudatos és szabad nő illata. A KENZO művészeti vezetői, Carol Lim és Humberto Leon a divatról alkotott vízióikat „lehelték” első, saját alkotású parfümjükbe. A világ elképzelésük szerint élénk, spontán, meglepő, mulatságos, és színes: a szabadságot ünnepli, az önkifejezést, a sokféleséget és a kreativitást. Egy játékos és dinamikus illat a KENZO igazi szellemiségével, aminek megalkotását egy különleges parfümőrre, Francis Kurkdijanra bízták.

kenzo world2.png

A KENZO WORLD egy erőteljes illathullámmal indít. Egy hatalmas csokor virággal, ami kirobbanóan édes illatot áraszt. Francis Kurkdijan egy igazi virágbombának alkotta meg ezt az illatot, ahol minden virág felfedi valódi arcát. Mint egy álomszerű csokor, a bazsarózsa könnyedén olvad bele a piros bogyós gyümölcsökbe és az egyiptomi jázminba. Az ambroxán megbabonázza, és érzékiséggel ruházza fel az illatot. Ez, a szabályok áthágása sztereotipizálja a nőiességet.

Az illaton kívül pedig a doboz és az üveg is igazán megnyerő: a Kenzo Világ ikonikus motívuma, a szem ihlette.

- A mindent látó szem a kollekció legfőbb motívuma, a harmadik szem, amely a felülről érkező spirituális védelmet sugározza. Szeretjük a szem interpretációját, ami valóban informál, és kialakítja a világról alkotott személyes véleményedet. A szem egy időben nőies és erőteljes – mondták a tervezők.

A reklám, ami mindenkit rabul ejtett

A különleges parfüm pedig egy különleges reklámfilmet is kapott, amiben Spike Jonze amerikai rendező, producer, forgatókönyvíró és színész, valamint Ryan Heffington világhírű koreográfus – aki például Sia klipjeinek koreográfiáját is készítette – működtek együtt. A főszereplő hihetetlenül tehetséges táncoslány pedig nem más, mint Margaret Qualley, a híres modell és színésznő, Andie MacDowell lánya. Ha eddig még nem láttad, most te is megnézheted:

- A igazi KENZO lány élettere maga a jelen. Nem nosztalgikus típus, szereti a mozgalmasságot és a gyorsaságot, ahogy megmozdul és hajol, ütközik a való világgal. Sosem fásult, és mindig lelkes, egyértelműen kitűnik a tömegből – mondta Carol Lim és Humberto Leon.

Mi is kipróbáltuk a KENZO WORLD parfümöt

A reklám minket is beszippantott, többször megnéztük, és meghallgattuk a fülbemászó zenéjét is, de nemcsak a kisfilm, hanem a parfüm isteni illatába is teljesen beleszerettünk. Kissé édeskés, de nem túlságosan, nőies és játékos, kifinomult és fiatalos – olyan, amire a legtöbb nő vágyik. Hosszan tartó, de nem túl tolakodó, egyszóval mi szó szerint beleszerettünk.

Az anyaság kihívásai cukormáz nélkül

A Femina Klub júniusi vendége Ráskó Eszter humorista lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya többek között az anyaság és a nőiség kihívásairól beszélget. Vajon létezik-e recept a gyerekneveléshez? Miért olyan káros a tökéletes anya mítosza? Hogyan lehet az önazonosság és az önfelvállalás révén a nőknek felvértezni magukat a 21. századi normákkal szemben?

További részletek: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2024. június 3. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

Ezt is szeretjük