3 filléres bőrfeszesítő tipp
Ha elmúltál 30
A feszes test a múlté? Bőröd kissé petyhüdt lett az utóbbi időben? Ne keseredj el, ne költs ezreket, inkább próbáld ki tippjeinket, és feszesedj!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

beauty and style

Ilyen csizmafazonokkal viseld idén a bokavillantó farmert »

3 frufrufazon vágás nélkül: próbáld ki mindet, mielőtt fodrászhoz mész! »

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A feszes test sok nő álma. A forma elvesztése, a bőr löttyedtsége egyaránt sújtja a testesebbeket és a vékonyakat. Sajnos életkorbeli sajátosság, aminek első jeleivel a harmincadik születésnapod körül találkozhatsz. Először nem olyan vészes még a helyzet, csupán annyit érzékelhetsz, hogy a bőröd picit puhább a kelleténél.

Ha összecsippented, már nem ugrik vissza olyan gyorsan eredeti helyzetébe. Ha befejezted a bősz csipkedést, olvasd el tippjeinket, és szerezd vissza bőröd feszességét.

Először is, nem árt figyelembe venni, hogy egyes területek sokkal hamarabb vesztik el ifjúkori formájukat és állagukat, így ezekre érdemes inkább fókuszálni. Ilyen terület a dekoltázs, a fenék, a felsőkar és a comb.

A cicik bizony érzékenyek, és a dekoltázs bőre sem ilyen, mint mondjuk a háton. A gyermekvállalás megviseli mindkettőt. De nem kell két csemete ahhoz, hogy a cicik elveszítsék formájukat. Nem tartja őket semmi, hiszen nincs izom bennük, csak alattuk.

Az alsó traktus pedig az állandó fogyókúra és hízás, a laza kötőszövet miatt elveszítheti formáját. A legjobb, ha célzottan koncentrálsz az egyes területekre, és formálásba kezdesz.

Forrósággal a fenékért

És a combokért. Te is tudod, hogy a combokon laza a kötőszövet, és az egészségtelen életmód csak ront a helyzeten. Az ideális persze az lenne, ha bioéletmódra térnél át, erre azonban kevesen hajlandóak. A mérgektől mégis meg kell szabadulni. Erre nyújt kényelmes megoldást az infraszauna. Jóval hatékonyabb, mint a hagyományos szauna. Az infraszauna-kezelés során alkalmazott infrasugarak képesek több centiméterre a bőr mélyére hatolni, ahol hőenergiává alakulva felmelegítik szervezetedet, és beindítják a méregtelenítő, sejtregeneráló folyamatokat. Az infraszauna mindezeknek köszönhetően fokozza a nyirokkeringést, salaktalanítja szervezeted. A nyirokkeringés elszállítja az akár évek óta ott dekkoló méreganyagokat. A bőr feszesebb lesz, és még fogyhatsz is. Járj el hetente legalább egyszer szaunázni.

Mozgással a karokért

Bár valószínűleg kissé hátrébb szorul a fesztelen testrészek listáján, bizony a felkar is hamar elvesztheti formáját. Szerencsére hamar orvosolható a probléma. Nem kell hozzá semmi, csak egy kis elszántság. A felkar formálható a legkönnyebben.
Ha edzeni kezdesz, valószínűleg itt látszik meg először az eredménye. Saját testsúlyoddal is kitűnően formálhatod, így még súlyzó sem kell hozzá.
Bár a legutáltabb gyakorlat, a leghatásosabb is a fekvőtámasz. Könnyített, térdelős változatát azonban mindenki meg tudja csinálni. Kezdetben végezz 3x10 ismétlést, és lassan emeld az adagot 40x10-re, majd 15-re és 20-ra.
A másik csodálatos felkarformáló a tricepszeket dolgoztatja meg. Ülj a földre, támaszd meg magad háttal egy széken vagy a kanapén, és a karoddal emeld meg magad. Ugyanannyiszor ismételd, mint az előzőt. Ha egy héten négyszer elvégzed ezt a mini gyakorlatsort, akkor már két hét múlva láthatod az eredményt.

Olajjal a cicikért

A mellek és a dekoltázs kényes területek. Itt nagyon hamar megereszkedik a bőr. Itt nemcsak, hogy vékony a bőr, de kevés a faggyúmirigy is. Ezért rendszeresen ápolni kell. Ha annyi időt fordítasz a dekoltázsodra, mint az arcodra, a cicid ötven évesen is feszes lesz. Mielőtt az extra hatékonynak kikiáltott, és tízezrekbe kerülő krémekbe ölnéd a pénzed, menj el egy bioboltba, és vegyél szőlőmagolajat. A szőlőmagolaj a leghatékonyabb bőrfeszesítők egyike.

A szőlő magját a szervezet nem tudja megemészteni, így csak préselve juthatunk hozzá a benne található értékes tápanyagokhoz. Megelőzi a bőr korai öregedését, képes a kollagén-szöveteket regenerálni, növekedésüket stimulálni, a petyhüdt bőr állapotát javítani.



Zuhanyzás után itasd szárazra a bőröd, nem baj, ha picit nedves marad, és masszírozd át nagyon finom mozdulatokkal a ciciket, a dekoltázst és a nyakat. A szőlőmagolaj nemcsak itt, hanem a fenekedre és combodra kenve is hatékony bőrfeszesítő. Sőt, negyven felett akár a testápolódat is lecserélheted az olajra. Ha szeretnéd, hogy illatos legyen, akkor 100 ml olajhoz cseppents tíz csepp rózsaolajat, és rázd jól össze.

Blog.hu ajánló