A tökéletes, feszes cici titka
10 jó tanács
Ha naponta csupán 10 percet szánsz a cicik és a dekoltázs ápolására, akkor sokáig feszesen és hetykén tekintenek majd a világba.

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

Mivel foglalkozzon a gyerek iskola után? Mutatunk pár hasznos kikapcsolódást a kicsiknek

beauty and style

Így grimaszolj, ha későbbre akarod tolni a ráncosodást! »

Őszi pelerinkabátka plédből: kis varrótudással is elkészítheted »

Gyönyörű, de kényelmes esküvői ruhák: bátran rophatod bennük a táncot »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mindegy, hogy a mell kisebb vagy nagyobb, gömbölyűbb vagy hegyesebb, a lényeg az, hogy ápold, hogy ne ereszkedjen meg, és feszes maradjon.

Ha meg akarsz győződni arról, hogy melled kellőképpen feszes-e, végezz el egy egyszerű gyakorlatot: mosolyogj erőltetve úgy, hogy közben összeszorítod a fogaidat, és amikor széthúzod a szád szegleteit, nyakad megfeszül. Ha a mell felső része egy picit megemelkedik, akkor minden rendben van, és az inak megfelelően feszítik.

Egy kis mozgás senkinek sem árt

Amennyiben melled nem mozdul, minél előbb neki kell állnod mellkasi és hátizomgyakorlatokat végezni. Az úszás jó hatással van a mellre, ezt azonban nem közvetlenül fejti ki, ugyanis a mellkast szélesíti, valamint kiegyenesíti a hátat, ami által kiemeli a mellet.

A gyorsúszás egyformán megdolgoztatja a testet és a karokat - ez a legkevésbé fárasztó úszásmód, és erősíti a mellizmokat. Ráadásul a hideg víz jótékony hatással van a bőrre és az izmokra. Ezért az úszóknak általában szép mellük van, ha kicsi is.

A mell szépségének és egészségének megőrzése ma már minden nő számára megvalósítható, amihez többféle módszer létezik.

A testtartással kell kezdened. Nemcsak arról van szó, hogy elegánsan, egyenesen tartsd a hátad, amikor ülsz, állsz vagy éppen mozogsz, hanem tornáztathatod is, hogy megerősödjenek hátizmaid, és ezáltal tartásod szinte észrevétlenül javuljon.

Aranyszabályok

A mell 20-21 éves korra éri el kifejlett állapotát. De változáson megy keresztül a terhesség, a szoptatás alatt és a változókorban is. Ezekben az életszakaszokban külön figyelmet igényel.
A mell nagyon érzékeny, a hirtelen súlyváltozás nemcsak petyhüdtséget, hanem striákat is okozhat. A striákat vagy csíkokat az irha mély rétegeinek - kollagén- és elasztánrostok - repedezései okozzák. Rendszerint a testsúly hirtelen bekövetkezett változása eredményezi, de más okai is lehetnek: serdülőkori hormonális változások, terhesség vagy vitamin- és fehérjeszegény étrend.

Ezeket tartsd be!

  • A hátadat mind tartsd egyenesen!
  • Zuhanyzáskor hideg vízzel fokozd a mell tónusát.
  • Használj megfelelő melltartót.
  • Használj hidratálókrémeket.
  • Időnként alkalmazz speciális mellszépítő kúrát.
  • A szervezetet belsőleg is hidratáld: igyál sok folyadékot.
  • Rendszeresen végezd el a mell önvizsgálatát.
  • Alváskor olyan helyzetet vegyél fel, hogy melleidet ne nyomd össze.

Mellre való

Ahogy az arcodat ápolod, ugyanúgy ápolnod kell a nyakadat és a dekoltázsodat is. Ne feledkezz meg a hidratáló pakolásról sem, némelyiket le sem kell törölni.
Ha diétázol, használj bőrfeszesítő krémet mindennap, és hideg vizes váltófürdővel fokozd a bőr vérellátását nem csak a mellen, hanem az egész testen. A problémás részeken, a combon és a fenéken is alkalmazható ez a kezelés.
Ha bőrfeszesítő krémet használsz, mindenképp naponta kétszer alkalmazd: a reggeli fürdő után, mivel ekkor a pórusok kitágulnak, majd este, mivel az éjszaka folyamán indulnak be a sejtregenerálódási folyamatok.

Mellszépítő program

  • Tisztítsd meg minden este a melledet és a dekoltázst gyengéden tisztítótejjel.
  • Havonta egyszer használj bőrradírt, olyat, ami nem túl erős, mert ez a terület nagyon érzékeny. A radírt hideg vízzel mosd le.
  • A radírozás vagy a tisztítás után használj hidratálókrémet. Ne felejtsd ki a váll, a dekoltázs és a nyak bőrét sem.
  • Hetente egyszer használj hidratáló és tápláló pakolást.
  • Ideális kiegészítője a radírozásnak a pakolás, mert tisztít, kiegyenlít, hidratál, rugalmassá teszi, és visszaállítja a bőr szerkezetét. Kiválóan alkalmas a stresszes időszakokban. Vannak olyan pakolások is, melyeket egész éjszakára fent hagyhatsz, hogy jótékony hatásukat az alvás ideje alatt fejthessék ki - ezek általában hidratáló és tápláló termékek.
  • Ha fogyókúrázol, megelőzheted a striák kialakulását, ha erre a célra kifejlesztett termékeket használsz. A kakaóvaj az egyik leghatásosabb összetevője ezeknek a termékeknek, mivel mélyen hidratálja a bőrt, ezáltal megakadályozza a striák kialakulását.

Cikkünk Az egészséges és szép mell című könyv segítségével készült.

Blog.hu ajánló