3 tipp, hogyan szépülj álmodban
Életed harmadát ágyban, párnák közt töltöd. Miért ne fordíthatnád az alvással töltött időt, a pihenés mellett, a szépülésre is? Ébredj szépen!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

3 frufrufazon vágás nélkül: próbáld ki mindet, mielőtt fodrászhoz mész! »

Hullahoppozd magad karcsúra: centikben is érezni fogod a hatását »

Nagy a feneke, de így tökéletes: milliók rajonganak a 26 éves lányért »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvás valószínűleg előkelő helyezést érne el a legkedveltebb időtöltések listáján. Legyen az délutáni szundítás a kanapén, vagy egy nehéz nap utáni "ágyúval se lehetne kirobbantani" típusú regenerálódás, az egészséged megőrzésében, a stressz feldolgozásában és a súlyod szinten tartásában is segíti a szervezetedet. Tanácsainkból megtudhatod, hogy alvás közben ezen jótékony folyamatok mellett mit tehetsz szépségedért.

Első és legfontosabb: maga az alvás

Napi 8 óra pihenés elengedhetetlen a szervezet és a sejtek megfelelő működéséhez. De nemcsak az elegendő, hanem a minőségi alvás is fontos. Hogyan teremtheted meg ennek körülményeit?

Először is fontos a szoba hőmérséklete, az ideális körölbelül 18-20 fok. Az alvást szabályozó hormon, a melatonin a sötétség hatására is termelődik, ezért lényeges, hogy ne zavarja álmodat semmilyen erősebb fény.

Ha párod szeret tévézni lefekvés előtt vagy bevilágít az utcai lámpa, használj éjszakai szemmaszkot. Ez az amerikai filmek ágyjelenetében épp oly nélkülözhetetlen mint egy pucér férfi fenék, Carrie Bradshaw is ebben alszik: egyszóval trendi kiegészítő. Itthon is sokfélét lehet kapni a selyemtől a puha pamutig, de vannak aromaterápiás szemmaszkok is. Ezek illóolajokat tartalmaznak például levendulát vagy kamillát amik segítik a nyugodt alvást.

Második: bőröd kényeztetése

Már az alvó ruha kiválasztásakor tehetsz szépülésedért: bőrünknek az a jó ha pamutból készült, jól szellőző pizsamát, hálóinget választunk. A szűk vagy selyem együtteseket tartogasd különleges alkalmakra. Az éjszakai krémek használatával kapcsolatában kétfajta vélekedés létezik: a természetes életmód hívei szerint mind az arcbőrnek és a testnek az a legjobb, ha megfelelő tisztítás után hagyod szabadon lélegezni, és nem terheled különböző kenceficékkel.

Az ellentábor azt hangsúlyozza, hogy az éjszaka során a bőr megújuló folyamatai, és a mélyalvás mind megsokszorozza a krémek hatékonyságát, ezért nélkülözhetetlenek. Mint a legtöbb helyzetben itt is a középút lehet a megoldás. A hétköznapokon ne kend be magadat, de kivételesek lehetnek azok az éjszakák amikor jelenésed van másnap: ilyenkor használj éjszakai regeneráló krémet, bár ez inkább télen ajánlott. A bársonyos bőr érdekében a kozmetikai cégek már éjszakai testápolókat és cellulitisz elleni szereket is piacra dobtak.

Harmadik: kezed és lábfejed

Míg a bőr ápolásában megoszlanak a vélemények, a kéz és a lábfej megfelelő hidratálására biztos, hogy az éjszaka a legmegfelelőbb időpont. Lefekvés előtt kényeztesd őket forró, illatos fürdővel, majd kend be sarokpuhítóval és kézkrémmel (ebből is létezik éjszakai változat). A hatás fokozása érdekében felhúzhatsz egy régi zoknit, kezedre pedig gyógyszertárban kapható géz kesztyűt, így a hatóanyagok tökéletesen felszívódhatnak! Vigyázz a lefekvés előtti manikürözéssel! Bár úgy tűnhet hogy tökéletesen megszáradt a lakk, könnyen lehet hogy nem mi, hanem körömlakkunk ébred gyűrötten!

Negyedik: méregtelenítés

Már említettük, hogy éjszaka játszódnak a szervezet méregtelenítő folyamatai. Hatásukat felturbózhatod méregtelenítő gyógyteákkal. Ilyen például a kamilla tea, ami nemcsak a salaktalanító folyamatokat indítja be hanem nyugodt alvást is biztosítja. A gyógynövényboltokban számtalan, különleges éjszakai vagy méregtelenítő teát találhatsz, de mindig ügyelj, hogy csak az anyagcserédet, és ne a szervezetedet élénkítse!

OLVASD EL EZT IS!

Blog.hu ajánló