Tagadj le 10 évet!
A 6 legjobb fiatalító trükk
Az időt sajnos nem lehet megállítani, csalni azonban szabad egy kicsit, és tudsz is. Ismerd meg a 6 legegyszerűbb fiatalító szépségtippet!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a BBC GoodFood gasztromagazinra, és ismerd meg a baconös brownie receptjét! (x)

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Édes, gyümölcsös, és alig van benne kalória, így bűntudat nélkül fogyaszthatod ezt az italt (x)

Nyerd meg az 50 x 200 000 Ft egyikét gyermeked osztályának! (x)

Mitől alakulhat ki a mellrák, és hogyan előzhető meg? A szakértő tanácsai (x)

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

beauty and style

Csodásan bánik a testével a ducinak tartott balerina »

Skótkockás őszi körmök egyszerűen, 3 hétköznapi színnel »

Magas sarkú cipő pamutzoknival: egyre többen hordják így »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

1. Mosolyogj többet!

Nézz csak bele a tükörbe, és láthatod, hogy a gravitáció bizony nyomokat hagy az öregedő arcon. De ha fölemeled a fejed, és mosolyogsz, még ezt a hatást is ellensúlyozni tudod. Nem is szólva arról, hogy a hangulatodon is javít. A „tégy úgy, mintha” itt is beválik, a mosoly beindítja az agy boldogsághormonjait.

2. Vizsgáltasd meg a szemeidet!

Ha valaki elmúlt negyven éves, egyre nehezebben olvassa el az apró betűket, vagy látja élesen a közeli tárgyakat. A szemlencse a korral veszít rugalmasságából. Bármilyen kevés időd van is, menj el szemorvoshoz, és írass fel olvasószemüveget. Nem lesz tőle idősebb az arcod, sőt, egy jó keret még fel is dobja. És mindenképpen előny az, hogy segítségével meggátolod a szemkörnyéki ráncok képződését, mélyebbé válását.

3. Használj hidratáló krémet!

Már a harmincas évek közepén megjelennek az apró szarkalábak a szem környékén vagy a száj körül, és ezek a korral egyre mélyülnek. A bőr öregedése örökletes és környezeti tényezőktől egyaránt függ, részben tehát szerencse kérdése. Ha dohányzol, vagy napvédő nélkül napozol, sietteted az öregedési folyamatot. A hidratáló krémek használata nem végleges megoldás, de nagyon sokat segíthet. És nem kell a legdrágább márkákat megfizetni, a gyógyszertári krémek kiválóan megfelelnek a célnak.

4. Megfelelő melltartót válassz!

Ügyelj a melltartó méretére, mert nem túl előnyös a kibuggyanó mell, ha viszont nagy, akkor nem tart, és olyan, mintha rajtad sem lenne. A rossz melltartó is öregít. Fontos, hogy a melltartó pántja ne vágjon be a válladba, mivel az azt jelenti, hogy túl kicsi. És ha megtaláltad a megfelelő méretet, még akkor is válogathatsz a különféle stílusok között. Ne feledd, sporthoz feltétlenül sportmelltartót viselj.

5. Aludj eleget!

Ha valaki fáradt, automatikusan idősebbnek néz ki. Akik nem alszanak napi hét órát, nagyobb kockázatnak vannak kitéve szívbetegség és diabétesz szempontjából is. Ügyelj alvási szokásaidra, lehetőleg mindig ugyanabban az időben feküdj le és kelj fel. A hálószoba legyen hűvös, csöndes és sötét. Ne tévézz vagy dolgozz benne, csak alvásra és szeretkezésre használd.

6. Eddz súlyzókkal!

A nők gyakran félnek, hogy vastagítja őket a súlyzózás, pedig a nőknél, hacsak túlzásba nem viszik, nem úgy történik az izom felépítése, mint a férfiaknál. Az izomtömeg mérsékelt növelésétől vékonyabbnak tűnsz, és így fiatalabbnak is. Az edzés a memóriát is frissen tartja, és gátolja a csonttömeg elvesztését. Az erőedzés ezen kívül a has körfogatát is csökkenti, és a nagy has nemcsak öregít, hanem szívbetegségre és diabéteszre is hajlamosít. Szakértők heti háromszor 20-45 perces súlyzózást ajánlanak, lehetőleg edzőgépeken, mert ezek biztonságosabbak a szabad súlyzóknál.


Ha még több fiatalító tippet szeretnél megismerni, illetve érdekelnek más, szépségápolással kapcsolatos témák is, mindenképp látogass el az InforMed oldalára.

OLVASD EL EZT IS!

Blog.hu ajánló