Gyors és könnyű receptekkel küzd a két szakács a te szavazatodért!

Szerinted melyikük jobb?

Döntsd el, kinek a receptje jobb! (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Rendhagyó sajtótájékoztató keretében fedte fel a Lidl új küldetését, melynek Mautner Zsófia és Széll Tamás a képviselői. A Lidl az otthonfőzés forradalmasítását és népszerűsítését tűzte ki célul, fő üzenete, hogy otthon főzni kedvező áron, kényelmesen, gyorsan is lehet, amihez most mindenki által elérhető, profi segítséget nyújt.

Az elmúlt időszakban nagy rejtély övezte a gasztroblogger és a chef közötti ellentét hátterét, számos felületen találkozhattál velük. Ma kiderült, mindemögött Magyarország legdinamikusabban fejlődő diszkont áruházlánca, a Lidl áll.

Főzz otthon kényelmesen és könnyedén!

A Lidl új küldetésként célul tűzte ki, hogy forradalmasítja az otthonfőzést: tudatosítja a vásárlókban, hogy a mindennapos főzés lehet egyszerű, kellemes és könnyű, bevezeti vásárlóit a konyhaművészeti titkok és új ízek birodalmába, valamint segít abban, hogy az otthoni főzés az alkotás örömét és az elégedettség érzését nyújtsa. A Lidl már a bevásárlásnál törekszik a kényelmességre és gyorsaságra az üzletei mérete és átlátható elrendezése által.

Az új irány számos eszközt alkalmaz arra, hogy az otthonfőzés mindenki számára elérhető és szerethető legyen. A kampány főszereplőjeként két olyan emberrel találkozhatsz, akik bár különböző irányt képviselnek, és nemükből adódóan nézeteik is sokszor eltérnek, profi segítséget nyújtanak a kezdő háziasszonyoktól kezdve a gyakorlott konyhamesterekig mindenki számára.

A lidlkonyha.hu weboldalon minden héten egy-egy új receptet tanulhatsz meg Zsófiától és Tamástól, melyek alapanyagául a Lidl áruházak kiváló minőségű, ugyanakkor elérhető árú termékei szolgálnak.

Mennyit főznek a magyarok?

A Lidl új küldetése megalapozott tényekre épül, hiszen nulladik lépésként reprezentatív kutatást készíttetett a magyar lakosság főzési, vásárlási és étkezési szokásairól, melynek eredményei alátámasztották a Lidl feltételezésit. A kutatás szerint legalább alkalmanként a magyar lakosság 92 százaléka, vagyis majdnem mindenki főz.

A válaszadók több mint felének a főzés a családnak való örömszerzést jelenti, míg további 44 százalékuk számára öröm és kikapcsolódás ez a tevékenység. Jelentős többség számára még inkább fokozná a főzés örömét, ha az kevesebb időt venne igénybe, ötletet kapna a változatosságra és olcsóbb lenne.

A Lidl minderre megoldást kínál az induló új irányvonallal, ami mindenkit megtanít arra: otthon főzni kedvező áron, kényelmesen, gyorsan is lehet, egészséges termékekkel.

Ezt is szeretjük